3 Nisan 2010 Cumartesi

Feeling Like 16 Wearing Like 46!


Cumartesileri benim için önemlidir. Gezerim, tozarım, istediğimi giyerim, desen çizerim, fotoğraf çekerim, şarkı söylerim.. Hele hava güneşliyse deymeyin keyfime. Sabah uyanıp, bloglara bir göz atıp, giyinip kendimi yine sokaklara attım. İlk durağım Cihangir: Desen Kursu. Daha sonra vintage canavarı ben, yeni açılan Matchbox'a uğradım. Matchbox hakkında ayrıntılı yazı geliyor, hiç merak etmeyin ;). "D" ile buluştuktan sonra Picasso'nun Pera Müzesindeki "Suite Vollard Gravürler" sergisini gezdik. Aç karınlarımızı Tramvay'da "Penne Di Casa" ile doyurduk. İstiklal Caddesini dolaştık. Terkos Pasajından 5 tl'ye t-shirt alarak, t-shirt kardeşi olduk :). Uzun zamandır tayt arayışlarım sonucu Topshop'tan indirimden 20 tl'ye siyah tayt aldım. Ayrıca yine Topshop'tan bir jeggings de beğendim fakat bir öğrenci olarak bir tayta 60 tl vermeye, içim el vermedi.


Bu arada Mavi Jeans "Burası İstanbul" reklam kampanyası için internet üzerinden iki reklam yıldızı seçecekti. Sonuçlar belli olmuş. http://www.mavipeople.com/


Kombin

T-shirt: Zara
Pantolon: Limon (Annemin)
Hırka: Neyir (Yine Annemin)
Çanta: Mango
Ayakkabı: Derimod


Aksesuarlar
Kolye, yüzükler: Clarie's
Bilezikler: Accesorize
Gözlük: Ray-Ban New Wayfarrer
Oje: Flormar
Neyse bugünlük bu kadar... Kombinimi beğendiniz mi?
Maillerinizi adadileksiz@gmail.com 'a bekliyorum.

morlu günler
Bayan Mor

6 yorum:

Adsız dedi ki...

resimler süper olmuş bayan mor! :) ''D''

Bayan Mor dedi ki...

çok teşekkürler "D" :)

Beyaz Büyü dedi ki...

kombin güzel
takılar dahada güzel ((:

Bayan Mor dedi ki...

teşekkürler beyaz büyü :)

Serap dedi ki...

Yüzüğünü çok sevdim acaba gitsem bulabilirmiyim :)

Bayan Mor dedi ki...

Claries'den almıştım. kaç sezon önce onu bile hatırlamıyorum :D