15 Mayıs 2010 Cumartesi

A Photoshoot About New Arrivals in Matchbox!

Vintage'a olan tutkumu bilmeyeniniz kalmamıştır heralde. Bugün de vintage dolu bir gün oldu benim için.. Çizim kursu çıkışı daha öncede bahsettiğim Matchbox'a uğradım. Perşembe günü Saba "Londra'dan döndük, yeni cicilerimiz geldi, bekliyoruz" demişti . Bende yerimde durur muyum , hemen soluğu Matchbox'ta aldım. En beğendiğim parçaları giydim, bir Saba'nın bir Verda'nın objektifinden onları sizler için fotoğrafladık...
Beğendiniz mi bakalım?


Mor gözlük, mor çizgi detaylı yeşil elbise tam benlik değil mi :D ? Sarı clutchla da kombinimizi tamamlıyoruz.


Saba ve Verda'nın Londrada çok sevdikleri bir tasarımcıdan aldıkları t-shirt, kalbimde taht kurdu. Mor dışında laciverti de severim ben :) Tshirt'ün kiss arması( sol alt tarafta), yırtık detaylar taşıması, zımbalı olması t-shirt'ü beğenmemde en büyük etkendi..



Burada ise üzerimde Escada sarı ceket var. Yine lacivert-beyaz clutchla görünümü tamamladık. Kırmızı vintage kolye ve kırmızı bileziğim :) kombine daha da renk kattı. Diğer fotoğraflardan da anlayacağınız gibi Matchbox, Londra seyahatinden birbirinden farklı vintage gözlüklerle dönmüş.
Tam yazlık, reprenkli bir çekim oldu :). Eğer sizde benim gibi bir vintage tutkunuysanız, Matchbox'a uğrayın derim. Daha fazla bilgi almak için de http://matchboxvintage.blogspot.com/ a tıklayabilirsiniz ..
Matchbox: Kılıcalipasa Mah. Matara Sok No 14 Cihangir

morlu günler
Bayan Mor

3 yorum:

saba dedi ki...

Kılıcalipasa Mah. Matara Sok No 14 Cihangir (Kahvedanla Meyranın arasındaki sokak cok kolay :) Beklerizz !!!

Adsız dedi ki...

Adacim sari ceketi cok begndim cok yakismis... teyzen

Bayan Mor dedi ki...

adresi eklemeyi unutmusum saba. onu da ekledim :)

teşekkür ederim teyzecim :)