18 Ağustos 2010 Çarşamba

London Bridge

Nadir bos olan gunlerimden biri de Cumartesi... Malum haftaici ev-okul-ev mekik dokudugumdan, gezmeye tozmaya zamanim olmuyor :( Haftanin yorgunluguyla cumartesi ne yaptin diye sorarsaniz, biraz ani yasamak adina yada acaba nereye gitsem telasiyla dustum South Kensington yollarina... Planim Time Out London'in onerdigi birkac ikinci el dukkan gezmek, Design Museum'u tavaf etmek ve aksam yanimdaki acikan karinlari Hint yemegiyle doyurmakti ama tahmin ederseniz ki gunum boyle gelismedi :).

Last Saturday was one of my rare free time.. I'm dying to go home-school-home triple, so I haven't got much time to find brilliant local shops to share with you :( So if you asked me what did I do at Saturday, my plan was to visit Design Museum, some Time Out London's best second hand shops and to eat Indian food at night. As you can undrestand that plan never worked out :)

Ilk gittigim 2.nci el dukkanda istedigimi bulamayan ben, cumartesi rotamdan 2.nci el dukkanlari cikarttim. Evet, Jimmy Choo ayakkabiyi 40 pounda buluyorsunuz, Prada canta 150 poundluk komik fiyatiyla vitrinde gozunuze carpiyor ama ikiside Harvey Nichols'ta gordugunuz kadar parlamiyorlar.. E, birazda sans isi bunlar, merak etmeyin arayislarim devam edecek :).. South Kensington'a kadar gelmenin avantajlarini kullanmak isteyen ben Grace Kelly sergisine bilet bulabilme umuduyla solugu Victoria&Albert Muzesinde aliyorum, ki bilet-satista yazan kocaman buyuk "SOLD OUT" yazisi beni muzenin cok yaratici dukkanina yonlendiriyor. Orada bile buyulenen ben, haftaya 12.15 seansina Grace Kelly biletimi aliyorum ve yine dusuyorum yollara.. Bu sefer durak Harrods, binlerce tasarimcilarin koleksiyonlarini satisa sundugu, Micheal Jackson'in alisveris yapmak icin 1 gun kapadigi, gunde 1000 e yakin ekmegin ciktigi, herseyin en iyisinin bulundugu bir "department store" ve benim mabedim...

I wasn't impressed from my first second hand shop visit, I didn't bother to visit the other ones. Sure, I saw Jimmy Choos for 40 or Prada for 150 pound but they weren't look glamour as in Harvey Nichols. Never mind, I'll continue to search for better ones ;). After this experience, I want to use the advantages to coming to South Kensington so I visited Victoria&Albert Museum but sadly Grace Kelly tickets were SOLD OUT. I'm going to visit next Saturday and ofcourse I got my tickets.
Then we decided to go Harrods, one of my best shops :).. I love HARRODS!

Harrods'da zamanin nasil gectigini anlamadan, metroya kosturuyorum. Design Museum'a gec kaldiM. London Bridge yanimda, Design Museum karsimda... 2 Saate degmez diyoruM girmiyoruM Design Museum'a. Donus yolundada bu fotograflar eslik ediyor bana. London Bridge Manzarali kombin fotograflari.. Iste karsinizdalar..

I didn't understand how the time went by in Harrods, I started to run to underground for Design Museum. When I arrived there, museum was almost closing so I'll visit Design Museum next weekend. These photos are taken at the way to the Indian Restaurant. Have a lovely week :) Ms.Purple

Ceket/ Coat: Teyzemin/ My Aunt's :)
Kazak/ Jumper: Lacoste
Tayt/ Leggings: Topshop
Babet/ Shoes: Zara
Clutch: Marks&Spencer
Yuzuk/ Ring: Ortakoy'den alinmisti/ From Ortakoy
Oje/ Nail Polish: H&M


morlu gunler
Bayan Mor

4 yorum:

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

1. fotona bayıldım canım

Bayan Mor dedi ki...

tesekkur ederimm canimm :)

Cansın Ekşi dedi ki...

gün içinde ne kadar planların dışında gelişen şeyler olsa da yine de güzel bi gün geçirmişsin.Fotoğraflarda tatlısın (:

visnetadindaa.blogspot.com

Bayan Mor dedi ki...

cok tesekkur ederim cansin :)