8 Ağustos 2010 Pazar

My Precious City: London



Hayallerimin, gercekligimin, ozgurlugumun sehri.. Farkettiniz mi simdiden Turkce harflerim gitti.. Nerdeyim tahmin edebildiniz mi?
Aksam ucakta uyumadan once aklimda sehrin isiklari vardi, uyandigimda ise yanimdalardi.. Huzur doldum..

07 Agustos'ta baslayan Londra yolculugum, bugun 1.nci gununu doldurdu. Caddelerde durmaksizin yurundu, alisveris yapildi, ayak sizladi, gun donmus pizzayla sonlandi, bir ay ne kadar eglenilecek anlasildi, son olarak kelimeler buraya yazildi..


Gomlek/
Shirt: Vintage
Etek/ Skirt: United Colors Benetton
Canta/ Bag: Annemin/ My Mum's
Sabo/ Clog: Teyzemindi fakat artik benim :)/ My Aunt's but from now on It's mine :)
Yuzuk/ Ring: Ortakoy'den/ From Ortakoy

My precious city, I missed you.. Finally I'm here :) and enjoying you.. My trip to London was started at 07 August. So my first day is completed with all the joy. I walked, shopped, ate pizza as a dinner.. Smells like London.. Now, I realized that I'll enjoy you very much for one month.. Love You London.. Have a nice week :)

morlu gunler
Bayan Mor

8 yorum:

Suar Gazaroglu dedi ki...

iyi tatiller canım (:

Bayan Mor dedi ki...

tesekkurler suarcim :)

Özge dedi ki...

portobello road ve camden town adım adım gezile...
bi de benim için pimm's and lemonade içile...
öptüm

Bayan Mor dedi ki...

tamamdir hepsi listemdeee :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

keyfine bak doya doya gez tatlım

Bayan Mor dedi ki...

tesekkurleeer :))

Adsız dedi ki...

iyi bir blog takipçisi olmama rağmen blogunu yeni farkettim :) oldukça başarılı buldum.londra tatilinde iyi eğlenceler yazılarını bekliyorum....

p.s

bu arada photographer'a takıldım(merve öztemel)soyadından akraba olduğumu düşünmekteyim :)

Bayan Mor dedi ki...

oncelikle cok tesekkurler :) londra tatilimi olabildigince aktarmaya calisacagim :) merveye gelirsek kendisi istanbulda moda okuyor, cok sevdigim bir arkadasimdir :)