13 Eylül 2010 Pazartesi

The Old Dairy Cafe Tshirt Design

Fotoğrafçı: Ada Dileksiz
Analog fotoğraf makinesiyle çekilmiştir. Her hakkı saklıdır.

Mini mini bir kafe ..
Londra'ya gidilirse Warren Streette ..
Güleryüzlü sahibeleriyle, zevkli müşterileriyle, cıvıl cıvıl bu kafeye ;
Tshirt dikmek düştü Bayan Mor'un ellerine ..

Sadece bununla yetinmedi de,
Kafeye açtı amatör bir site,
Artık herşey kaldı sizin takdirinize :)


İşte ilk tasarımlarım :)
In my visit to London, I discovered a great cafe called "The Old Dairy Cafe". They gave me the opportunity of making their cafe tshirts and website. To visit the website www.theolddairycafe.com and here is the story of my first design tshirts...

Basic beyaz tshirt üzerine kafenin tarzına ve renklerine uygun kumaslardan harfler kestim, baskı yapmayacağımdan t-shirtlere anlaşılabilir harflerle kafenin ismini yazmak hoş bir fikir gibi geldi :). Harflerin daha dayanıklı olması için tela kullandım. Sol üstte görünen kumaşın üzerine makineyle "The" işledim.

I use fabrics which are suitable for cafe's style and colors. I cut fabric according the name of the cafe. As I use basic white tshirt, I don't have more space to use my creativity more :).

Vee sonuç :) Resimlerin detaylı halleri için üzerlerine iki tıktık.

So, here is my first tshirt design. To zoom please click on to photos :).

En iyi fotoğrafım değil tabiki ama tshirtler son günüme yetiştiğinden kombinleyemedim. Yorumlarınızı bekliyoruum :)

As you can guess, that's not my best picture :) I don't have time to have a shoot for it, sorry.

Morlu Günler

Bayan Mor

Have a nice week

Miss Purple

3 yorum:

Modafobik dedi ki...

Hehe bence süper, ve şu kafe fikrine bayıldım! Gidersem uğrayacağım yerlerin başında gelecek, evet.! :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Hayırlı olsun canım bu arada analog olayına aferin dedim içimden :)

Bayan Mor dedi ki...

kesinlikle uğramalısın canım, ve teşekkürler :)(modafobik)
teşekkürler eda abla :)