15 Temmuz 2011 Cuma

Feeling Sun In My Skin


Efes Pilsen One Love Festivali'nin ikinci günü de çok eğlenceli anlara sahne oldu... Cake ve Editors için ordaydım. Onun haricinde daha öncede belirttiğim gibi Modazon için siz moda gurularını fotoğrafladım :). Ne giydiğime gelirsek; Fransa'da bir butikten aldığım karpuz renkli eteğim ile, Mango siyah askılımı, hardal rengi Zara çantamla kombinledim. Fossil gözlüklerim, vintage fularım, H&M bilekliklerim aksesuarlarımdı. Ayakkabılarım ise New Look cicileri.

Şimdiden İyi Haftasonları, Rock'n Coke'da görüşmek dileyiğle :)
Bayan Mor

Not: 700'ü aşkın üyeye sahip facebook "grup"umuz yakın tarihlerde kapanacak. Teknolojiye ayak uydurmak adına sizi yeni facebook "sayfa"mıza alalım :) Tıktık.





4 yorum:

BÜTÜ dedi ki...

wuuuu :) çok güzel fotoğraflar :)
eteğine bayıldım çantanda çok güzel :)
http://butunundunyasi.blogspot.com/

Bayan Mor dedi ki...

beğenmenize çok sevindim :)

moda bulmacasi dedi ki...

Etek renk ve model acisindan mukemmel bir parca.

http://modabulmacasi.blogspot.com/

Bayan Mor dedi ki...

çok teşekkürler :D!