25 Temmuz 2011 Pazartesi

Musee Du Louvre


Paris demek sanat demek.. Yolculuğumuzun üçüncü günümüzde ise Louvre Müzesini gezdik. Resim, heykel, doğu sanatları, Mısır sanatları, Yunan sanatları, sanat eserleri, desen dallarından birçok esere ev sahipliği yapan müzede; Jean-Baptiste Greuze'nin eserleri favorilerimdendi. Resimlerindeki yumuşaklığı ve güzellik anlayışını çok sevdim.


Normalde müzenin tamamını dolaşmak 28 gün sürüyormuş, bizim bir günde başımızın döndürdü. Bütün gün bu topuklularla, "zemheri zürefası" gibi dolaşmadım tabi.. Nike sneakerlarım, mudo kazağım bana eşlik ettiler :)




Elbise: Zara
Çorap: Penti
Ayakkabı: Nine West
Bileklikler & Broş: Swarovski
Gözlük: Fossil 





Mona Lisa müzenin hitlerinden..


3 yorum:

Bir Alışverişkoliğin İtirafları dedi ki...

Ben de gelmek istiyoruuuum :)

http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

Nazlı dedi ki...

aaa ne guzel bende tam Parıs yazıma başlıyodum.... Gaza geldim :) sağol!!

Bayan Mor dedi ki...

ah süpper :)