20 Ocak 2012 Cuma

Christmas Spirit

DSC_1434
Last week, Christmas spirit was still on at Nisantasi, even if we already celebrated 2012. It felt like second celebration of new years eve. As I told what did we do (you can CLICK here to read), here is my last weekend outfit.

Gecen hafta Nisantasi'nda yeni yil ruhu hakimdi, biz coktaaan 2012'ye girmis olsak bile. Ikinci bir yilbasi kutlamasi oldu bizim icin, gunumu anlattigim postu (buradan tiklayabilirsiniz) okumus olun o guzel gunde giydiklerimi yazayim.

Zara Jumper & Jeans/ Kazak & Kot
Atalar Shirt/ Gomlek
Accesorize's Bag/ Canta
Cassette Butik Earrings/ Kupe
Swatch Watch/ Saat
Aida Pekin Bracelet/ Bileklik
Benetton Coat/ Kaban

By the way, I finally found perfect 'gold' nail polish; its a little bit vibrant choice but I really like it on my hands.
Unutmadan sonunda altin renk ojelerime kavustum,  biraz iddiali bir secim ama ben elde cok begendim. Siz ne dusunuyorsunuz?

DSC_1437
DSC_1432
DSC_1446
CHRISTMAS
DSC_1430
mutlu haftasonlari!
have a happy weekend :)

5 yorum:

Serap dedi ki...

sürekli uyruyorum bloga. Bu sefer yorum yazmadan kaçmıyım dedim :)Aida Pekin bileklik nicee

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

ojeler hiç iddialı değil :)
gayet yakısmıs
ben cok sevıyorum

blogunu ızlemeye alalı cok oluyo ama nedense ynı yazdıgın hiç bi seyı goremıyodum
bugun duzelmiş

Bayan Mor dedi ki...

bunu duymak beni cok sevindirdii serapp :) ara ara ugra yorum bolumune de;)
ben altini azicik iddiali buldum kendimde ama yakismissa ne mutlu bana kova kadiniyim ben :) ve sorunun cozulmesine cok sevindim!

Siu dedi ki...

Bu aralar sana bir güzellik gelmiş sanki :)

Bayan Mor dedi ki...

oyle mi diyosun sila :D mutlu oldum !!