28 Mart 2012 Çarşamba

Glamour Rush

DSC_0270
Bol takili kombinlerin kosturmali gunlere gore olmadigini dusunuyorum, gecen hafta cumartesi gunu bir gun icerisinde 4 lokasyon degistirdigimden gumus Dorothy Perkins bilezik, Fossil saatim ve gunes gozlugumle ciktim evden. 

I don't wear too many accessorizes, when I have to run errands in a day. That's why last saturday, because of I was going to change 4 locations in a day, I just get out from the house with my silver Dorothy Perkins bracelet, Fossil watch and sunglasses.
k1 k4
Gun bir sinav, bir toplanti, bir gorusme, bir de arkadas bulusmasi icerdiginden ne abartili ne de fazla rahat olmaliydim. Urban Outfitters lame kazagim yeterince isiltili oldugundan bu durumu dengelemeye yetti. 

The schedule of my day contained an exam, 2 meetings, a friend meeting thats why I should be casual but with a little bit glamour. My Urban Outfitters lame jumper was too perfect for the weather and the day.
k2 k5
Amaan sabah lame giyilir mi diyenlere ise lameden korkmayin hem gunduz hem gece gozler ustunuzde olmasini istiyorsaniz, kurallari yikmanizi oneriyorum!

To the ones who never wears silver outfits, please DO! BREAK THE RULES, SILVER OUTFITS ARE NOT JUST FOR THE NIGHT.
DSC_0274
Babetlerim zebra desenli, fransiz stili ucgen kesime sahipler, Zara'dan kapilan bu guzellikleri ilkbahar boyunca ayagmdan dusurmeyecegim belli :) Siyah Atalar gomlegi biraz kombinin kontrastini dengelemek icin sectim, kot ise tamamen haftasonu rahatligim. Bir elimde trenckotum, bir elimde Mango narcicegi cantam ise kosusturmacada yardimcilarim. 

My ZARA flats was super beneficial for the days, also it has details from french style which I adore. I chooses to wear black shirt inside my silver jumper in order to balance the contrast. I was so comfortable with my H&M trench coat and Mango big sized bag.
DSC_0282
Haftasonu her ne kadar yogun gecmis olsa da, ogleden sonra solugu aldigimiz Hardal'da kizlarimla cok guzel gecti; Burcu Aslan, modazon.com'dan Ilknur Sener ve Selin Cetinkaya'yla gelecege dair guzel planlar yaptik :)

Even if Saturday was super tiring, I met with my girls at a cafe called Hardal at Nisantasi. We had lots of plans for the future. While our joyful talk, we spot this great tattoo? Did you like it?

Hardal'da iken guzel bir dovme de kadrajimiza takildi!
DSC_0284
DSC_0288

Unutmadan, blogun yeni tasarimini begendiniz mi? Yorumlari bekliyorum...
By the way, I changed the design of the blog, did you like it?


1 yorum:

What's Next dedi ki...

ben yeni tasarımı sevdim! babetlerini ve lame kazağını da aynı şekilde :) umuyorum ki o babetler yeni sezondan, çünkü ben de istiyoruum :D