3 Mayıs 2012 Perşembe

Bohemian Spirit

DSC_2206
Itiraf etmeliyim, bu sene Coachella'ya gitmeye cok ozendim.. Festival goruntulerinden midir, havuz basi partilerinden midir, muhtesem sahne performanslarindan midir bilinmez ama istedim iste. Cimlere ayaklarimi uzatip, gunes altinda muzik dinlemeyi, festivallerin tapilasi ruhunu ozledim. Coachella planlari suya dusunce; kendimi festival stillerine, en sevdigim bloglarin Coachella postlarina bakarken buldum. Birkac hafta oncesinde gerceklesen bu festival zamaninda; gunes yuzunu gostermediginden anca bu hafta zaman buldum coachella trendlerini denemeye, kendimi bohem hissetmeye. Ozellikle her zaman ozenmistim su zimba botlu elbise kombinlerine, havada yuzumu kara cikarmayinca denemekten ne zarar gelir dedim, sonucta boyle oldu. 

Unutmadan hep kaliteli fotograflar kullanmama ragmen boyutlari kucuk kullaniyordum, fotograflarin bu buyuk boyutlarini sevdiniz mi? Yorumlari alalim!
elbise-hirka-kolye: yargici/ botlar: derimod/ canta: new look/ gozluk: rayban

I have to admit that this year I wanted to go to Coachella so madly. I missed the festival spirit! I really wanted to lay on grass and listen to music on a sunny day. So, I couldn't help myself not to look Coachella posts of other bloggers, it was painful but still it made me inspire from the things I see. I wore this outfit for weekend and I really felt comfortable by my trendy festival boots, what do you think?

By the way, from now on I will publish large scaled photos online. Are you happy with this radical decision, tell me more!
dress-cardigan-necklace: yargici/ boots: derimod/ bag: new look/ sunglasses: rayban
DSC_2189
DSC_2240
DSC_2175

3 yorum:

efegeozden dedi ki...

Botlar ve gözlük şahane ! Sende tabiki de !

weps dedi ki...

sade ve guzel

Bayan Mor dedi ki...

tesekkurler efeciim ve wepss :)