9 Mayıs 2012 Çarşamba

Pop-Up

DSC_2398
Donemin populer malzemelerine ilk seferde isinamadigim gibi, hicbir zaman kliselere aldirmadim, gerek sosyal kategorizelestirmeler olsun gerek moda gunahlari.. Kim demis uzun sifon etek illa topuklu ayakkabiyla giyilir diye, ucus ucus etegin keyfi ayaklarin yere basinca cikiyor benden soylemesi :) Yeni seyler denedikce, ki bunu sadece giyimle kisitlamayalim, dusunuyorum da 2012 yazi, 'kurallari yikma' yazi olsun, icinizden nasil geliyorsa oyle davranin, oyle giyinin. Kisiliginizle barisin, kafanizdaki yapmak istedikleriniz listesinin yarisini gerceklestirin, iyi davranin iyilik gorun. Karmaya inanin!

etek: Paris'te bir butikten/ tshirt&clutch: H&M/ kolye: Accessorizes/ 
bileklik: Swarovski/ gunes gozlugu&saat: Fossil/ spor ayakkabi: Lacoste

Regret the cliches, I always do. Wear & Do & Go whatever you want and one day you'll realize you'll pop-up the page with you attitude. Do not obey any rules in 2012's summer, make up your own decisions. Believe in yourself and be kind to people, don't forget that Karma's only bitch if you're.

skirt: from a boutique in Paris/ tshirt&clutch: H&M/ necklace: Accessorizes/ bracelet: Swarovski/ sunglasses&watch: Fossil/ sneakers: Lacoste

DSC_2405

DSC_2393

DSC_2400

DSC_2408



3 yorum:

What's Next dedi ki...

postun ana fikrine tamamen katılıyorum! eteğini de, tişörtünü de çook sevdim :) tam bahar ruhu ;)

zezee dedi ki...

ne sahane olmussun peki sen? bayildim renkleri kullanisina!!!

Rookie Icon dedi ki...

t-shirt etek ikilisini bende seviyorum biri asi biri kibar ikisinin birleşimi ise sıradışı