2 Nisan 2013 Salı

Golden Age

DSC_0158

Şu günlere ne kadar geri dönmek istediğimi tahmin bile edemezsiniz, okuduğum programın sınav dönemi yaklastıkça artan stres ve çalışma temposu, blogdan ne yazikki eli ayağı çekmeme neden oldu. Mayısın son demlerine doğru bunu telafi edeceğime dair söz veriyor ve Mercedes Benz Fashion Week İstanbul'un 4.gününden kalma kombinime geçiyorum. Bu bahar bana ileride yaşayacağım altın döneme haberci hissediyorum ve bu güneşli havaların favorisi de tabiki bu yargıcı etek. Madem gözleri altının ihtişamına çekiyoruz, o gün bana siyah Vario deri botlarım eşlik ediyor. Bu H&M trençkotumu ise çok severek giyiyorum, 3 sene önce Londra'dan almıştım, Burberry modellerini çağrıştırıyor oluşu ise çok hoşuma gitmişti :) Altın aksesuarlarım ise Banana Republic ve Yargıcı'dan. Güneş gözlüklerim Fossil, Chanel ilhamlı bu çantamı Londra Topshop'tan almıştım. Herkese iyi baharlar ;)

DSC_0135

DSC_0164

DSC_0159

DSC_0173

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok rüküş...

Bayan Mor dedi ki...

oda bir bakis acisi tabi :D