7 Mart 2010 Pazar

Minimalist Çizgilerle Antonio Berardi @ LFW

Londra Fashion Week'i süzgecimden geçiriceğimi söylemiştim ve ilk yazımla bu yazı dizisini açıyorum. 2010-2011 Sonbahar Kış Antonio Berardi koleksiyonu göz dolduruyordu...

Yazının başındaki resimdeki trençkota bayıldım.

Koleksiyonunda bol bol kalem etek kullanan modacı, dar elbisenin göğüs bölümünde leopar desen kullanarak elbiseyi daha da çekici hale getirmiş.

Beyaz ve siyahın muhteşem karışımı, geometrik çizgiler taşımakta...
Herhangi bir davete giderken giyilebilecek bir elbise. Tamamen bir arzu nesnesi.
Farklı kesimli bir elbise ve ceket....Kombinasyon çok güzel..

İşte Antonio Berardi'nin en beğendiğim parçaları...

Alttaki resimse Aquascutum defilesinden. Aquascutum kemer bağlama tarzını çok beğendim.Bugün A harfini bitirdik :D Sırada B var! Hatta Kalın ;)



morlu günler

Bayan Mor

0 yorum: