bayanmor etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
bayanmor etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

16 Temmuz 2012 Pazartesi

Creative Minds Part.1

University Of Arts birligi okullarinda okumanin en eglenceli yani, etrafinizdaki yaratici insanlar ve bunu yansitabilecekleri ortami saglayan okulun bu nitelikli bakisi. Ingiltere'nin en hip caddelerinden biri olan Oxford Street'te yer alan London College Of Fashion'a her gidisimde ayri bir sergiyle karsilasiyorum. Ilkindeki kesifim belkide illustrasyonlari size tanidik gelecek olan Hanna Muller . Sanatcinin daha cok yuz cizimleriyle karsilasiyorsunuz, genelde renkten uzak illustrasyonlari trendy modelleri konu aliyor. Takibe alinacaklar listenize simdiden ekleyin!

Being a student at University Of Arts colleges gives you the opportunity of having creative people to follow, to talk and it's so nice of UAL that they give the space for you to express and show your work. Every time I visit London College Of Fashion, near Oxford Street, I see a new exhibition coming up. The fashion illustration exhibition I saw last week was great, it made me realise the pure creative world of Hanna Muller. She likes to illustrate faces with neutral colors and pop up some parts of them with bright colors, which I adore. Add her to your watch list!

Radarima takilan ikinci isim ise BA Fashion Jewellery yuksek ogretimini bitirmis olan Qiaoyue Shi.  Organik detaylardan olusan metal ve altin takilari cok hosuma gitti. Siradisi tasarimlara sahip olan Shi'nin kulak aksesuarlari ise ilgi cekici. Fakat bana gore bitirme koleksiyonundan en sahip olunasi parca ise metal statement kolye. 

The second discovery of mine in UAL, is Qiaoyue Shi who recently graduated from BA Fashion Jewellery. I adore the gold and silver jewelleries with organic material details she created. For me the it item for the collection is the statement necklace. What do you think?

13 Temmuz 2010 Salı

Blog Gift: The Devil Wears Prada DVD

6.aydayız.. Yılı yarıladık sevgili günlük.. Artık hayatımın önemli bir parçasısın.. Yavaş yavaş süprizlerinle de yüzümü güldürüyorsun.. Daha ne isterim ki ben senden? Buaralar pek giremiyorum, doğru söylüyorsun.. Staj, yaz, yeni planlar, başlayanlar, bitenler derken.. Hoop günler geçiyor aniden.. Ah birde bizi özleyen şu okuyucularımız olmasa naapardık günlük? Onların yüzünü güldüren yazılarımı paylaşmaya devam edeceğiz seninle.. Ama bu sefer özel bir hediye seçelim istedik 2 şanslı talihliye.. Her seferinde bıkmadan izlediğim, güldüğüm, eğlendiğim "Şeytan Marka Giyer" filmiyle sizde eğlenin, moda dünyasının ihtişamına kapılın istedim.

Sorry but this post is only for Turkish citizens :(..

Peki hediyemizi kazanmak için ne yapmak gerek?

1) Bu blogu sağ üst köşedeki "İzle" butonundan izlemeniz
2) adadileksiz@gmail.com'a Adınızı,soyadınızı ve neden blogumu sevdiğinizi yazmanız.
3) Bu madde blog sahibelerine! Blogunuzun bir postunda bu hediyeden küçücük bahsetmeniz :)

YETERLİYDİ.

Çekilişimiz yapıldı talihliler belirlendi :) Onlar kimmiş peki? Deniz Yıldırım ve Doğukan Gökgöz. İyi seyirler arkadaşlar :) Mailime adresinizi yollamayı unutmayın ..

morlu günler
Bayan Mor

19 Mayıs 2010 Çarşamba

How Can I Wear A Black Pencil Skirt?

Uzun süredir kalem etek istiyordum ama sezondakiler hiç içime sinmemişti. 2 hafta öncede okulda yapmam gereken bir konuşma yüzünden kalem etek şart olmuştu. Annemin dolabını karıştırmak aklıma geldi ve artık ona olmayan kalem eteğini buldum,terziye götürdüm. Sonuç :Artık benimde kalem eteğim vaar :D Hemde seve seve giyebileceğim tarzda birşey...

Şimdi evde otururken düşündüm de 7 gün kalem etek giymek zorunda olsam, ne yapardım? H&M Fashion Studio'yla sizin için kombinler yarattım.

Beğenecek misiniz, bakalım :) ?
Pazartesi ve salı günü, yeni bir haftanın enerjisiyle başlayacağınızdan, renklere bürünürsünüz diye düşündüm.
Çarşamba da çiçeklenin istedim ama dozunu kaçırmadan... Basic bir tshirt, çiçekli hırka, ufak bir aksesuar, sonuç: tatmin edici !

Bu iki gün siyah-gri-beyaz'ın ihtişamına kapılın istedim. Perşembe günü diğer günlere oranla daha rahat edebileceğiniz ve daha sade bir kombin yarattım sizin için. Cuma günü içinse ilham perim tabiki Coco Chanel'di.

Cumartesi akşam bile kullanabileceğiniz siyah kalem etekler aslında çok fonksiyonel değil mi? Cumartesi kombininde ise dore hakimiyeti göreceksiniz. Neden mi? Cumartesi günü göz alıcı olmanız için ;). Pazar ise aksesuarlarla harikalar yaratmanız daha anlamlı olacaktır. Brunch'a yetişebilmek için o buna, bu buna yakışır diyip kıyafetinizle zaman kaybetmeniz için ;)...

Eğer hala siyah bir kalem eteğiniz yoksa hemen edinin derim. İsterseniz 7 değil binlerce kombin yapabilirsiniz. Yeterki siyah bir kalem eteğiniz olsun.

Bu yazımdan ilham alarak kendi kıyafetim :).


Siyah Kalem Etek: Annemindi artık BENİM :)

Bluz: Polo Garage

Ayakkabı: Derimod

Kolye ve Çanta: Accesorize

Nasıl olmuş? Beğendiniz mi?

Morlu Günler

Bayan Mor

14 Mayıs 2010 Cuma

Time To Be Model Of U.S. Polo Assn. !

İşte 18 olmak istediğim anlardan sadece biri... Evet, U.S. Polo Assn.'de Benetton'ın izinden giderek internetten modellerini arıyor, ne yazık ki 18-27 yaş arasında olmanız gerekiyor. Eğer öyleyseniz; eğlenceli bir çekim gerçekleştirmek ve muhteşem hediyelere sahip olmak istiyorsanız, size ne mi yapmak düşüyor? http://www.uspolocasting.com/ Linke tıklayıp, formu doldurmak. Bu kadar basit.

Üstelik bu yarışma Benetton'ın yarışmasına benzemiyor. Şanslı 24 aday jüriler tarafından seçiliyor. 12 erkek ve 12 kadın model olmak üzere 24 modelden biri olabilir daha da şanslıysanız büyük finale kalan 4 erkek ve 4 kadın modelden biri olabilirsiniz...

Şimdi yapacağınız tek şey en eğlenceli,yaratıcı fotoğraflarınızı( profil sağ,profil sol,portre ve boy olacak şekilde) çekip U.S. Polo Assn.'e göndermek ;)

Hepinize iyi şanslar.
morlu günler
Bayan Mor

30 Mart 2010 Salı

I Dont Wanna Be Skinny! I Wanna Be Healthy!

Evet yaz yaklaşıyor... Sınav stresinden yediğim çikolatalara, ekmek üzeri nutellalara, haftasonu starbucks kaçamaklarına artık bir son vermenin zamanı geldi, eğer plajda rahat yürümek istiyorsam tabi... Diyet falan yapmayı düşünmüyorum, zaten yaşım gereği benim için pek de sağlıklı değil. Spor merkezine üye oldum ama daha gitmeye başlamadım, şimdilik evdeki bisikletle ve mekik aletiyle yetinmeyi düşünüyorum.Hele şu derslere bu kadar zaman kaybetmişken :D, spor merkezine gitmek zaman kaybı gibi geliyor, kendime zaman ayırma özlemi içerisindeyim.

Zaten skinny olmak istemiyorum sadece sağlıklı ve fit görünmek istiyorum. Şu birkaç önerime dikkat ederseniz size de yararı olacağını düşünüyorum ;)

1) Çikolatayı kesinlikle kesmeliyiz. Mesela ben her çikolatayı gördüğümde kendime tok olduğumu hatırlatıyorum ama YALAN :D İnanmayın daha bugün 2 gofret bitiren ben değil miydim ? Neyse ben zaten bugünden itibaren çikolatayı kesiyorum :)...
2) Yürüyüşe çıkın, benim gibi evde spor yapın ya da trekking (doğa yürüyüşlerine katılın) e gidin. Bir harekete geçin :D Oturduğunuz yerden yağları yakmıyorsunuz.

3) Bu arada bunu çoğunuz biliyorsunuzdur, doğum yapanlar bebeklerini emzirirken 600 kalori yakıyorlarmış. Böylece doğumdan sonra alınan kilolar daha kolay yakılıyormuş. Vay be! dedirtti bana bu bilgi.
4) Mesela ben bizim okulda öğle yemeklerinde kızartma falan görünce hemen salataya yöneliyorum. Arada tabi kaçamak yapıyorum.

5) Akşam 6 dan sonra yemeyin. Yerseniz de meyva yiyin. Yararlı şeyler yiyin. Sakın benim gibi akşam nutella kavanozunu avuçlamayın. TAMAM MI?
6) Makarna ve pilav çok yemeyin. Evet etin yanında güzel gidiyorlar. Yerseniz de az yiyin.

7) İlla canınız abur cubur çekerse kuruyemiş yiyin. Fındık, Badem gibi... Fıstıktan kaçının !!!
8) Bol bol su için. Günde 2 litre su içmeye özen gösterin. Hem cildinize de iyi geliyor ;) Yenilenmek gibi birşey aslında su içmek. Ben çok seviyorum :D!
9) Annemden bir öneri geldi: AKUPUNKTUR. Vücudunuza iğne batırılmasını
istemiyorsanız gitmeyin.
Pek zayıflamanıza yararı olmayacaksa da tatlı kurabiyeler yapan http://candykurabiyem.blogspot.com/ a uğrayın bence.Pişman olmayacaksınız.Sipariş de alıyorlarmış.Bilginize...
morlu günler
Bayan Mor

14 Mart 2010 Pazar

Basso&Brooke Tabloları @ LFW

2010/11 Sonbahar Kış Basso&Brooke koleksiyonu göz kamaştırıyor...
Michelle Obama'yı bile giydiren bu ortakların yeni koleksiyonlarındaki her bir parça bir sanat eseri kıvamında. Kumaşlardaki renkler canlı ve dizaynlar hareketli.
İşte beğendiğim parçalar ve yorumlarım...
Basso&Brooke'un yeni koleksiyonlarında kürk ayrıntıları mevcut..

Enerjik turuncu koleksiyonda büyük bir yer taşıyor.

Elbiselerin omuz kesimlerine DİKKAT! Her elbisedeki kesim farklı...


Kolaj ile oluşturulmuş bir elbise. Enerjik turuncu ve asil siyah bu kıyafeti açık renklerin saflığından kurtarmış.

Koleksiyonu sadece elbiseler oluşturmuyor. Bu ceket tam bir arzu nesnesi!

Bana bu elbise dağ ve denizi çağrıştırdı. Sanki volkan patlamaşta lavlar suyla buluşmuş gibi görünüyor. Haksız mıyım?

Bordo-Lila-Mor-Mavi-Lacivert. Renkler bir koyu bir açık, mücevher gibi parlıyorlar.

Tek omuz detaylı elbiselerden biri. Omuz kesimi çok hoş.


Basso&Brooke'un yeni koleksiyonunu çok beğendim.Harikalar yaratmışlar...
Sizce nasıldı?

morlu günler
Bayan Mor