16 Temmuz 2012 Pazartesi
Creative Minds Part.1
13 Temmuz 2010 Salı
Blog Gift: The Devil Wears Prada DVD
6.aydayız.. Yılı yarıladık sevgili günlük.. Artık hayatımın önemli bir parçasısın.. Yavaş yavaş süprizlerinle de yüzümü güldürüyorsun.. Daha ne isterim ki ben senden? Buaralar pek giremiyorum, doğru söylüyorsun.. Staj, yaz, yeni planlar, başlayanlar, bitenler derken.. Hoop günler geçiyor aniden.. Ah birde bizi özleyen şu okuyucularımız olmasa naapardık günlük? Onların yüzünü güldüren yazılarımı paylaşmaya devam edeceğiz seninle.. Ama bu sefer özel bir hediye seçelim istedik 2 şanslı talihliye.. Her seferinde bıkmadan izlediğim, güldüğüm, eğlendiğim "Şeytan Marka Giyer" filmiyle sizde eğlenin, moda dünyasının ihtişamına kapılın istedim. Sorry but this post is only for Turkish citizens :(..
Peki hediyemizi kazanmak için ne yapmak gerek?
1) Bu blogu sağ üst köşedeki "İzle" butonundan izlemeniz
2) adadileksiz@gmail.com'a Adınızı,soyadınızı ve neden blogumu sevdiğinizi yazmanız.
3) Bu madde blog sahibelerine! Blogunuzun bir postunda bu hediyeden küçücük bahsetmeniz :)
YETERLİYDİ.
Çekilişimiz yapıldı talihliler belirlendi :) Onlar kimmiş peki? Deniz Yıldırım ve Doğukan Gökgöz. İyi seyirler arkadaşlar :) Mailime adresinizi yollamayı unutmayın ..
morlu günler
Bayan Mor
19 Mayıs 2010 Çarşamba
How Can I Wear A Black Pencil Skirt?
Pazartesi ve salı günü, yeni bir haftanın enerjisiyle başlayacağınızdan, renklere bürünürsünüz diye düşündüm.
Çarşamba da çiçeklenin istedim ama dozunu kaçırmadan... Basic bir tshirt, çiçekli hırka, ufak bir aksesuar, sonuç: tatmin edici !
Bu iki gün siyah-gri-beyaz'ın ihtişamına kapılın istedim. Perşembe günü diğer günlere oranla daha rahat edebileceğiniz ve daha sade bir kombin yarattım sizin için. Cuma günü içinse ilham perim tabiki Coco Chanel'di.

Cumartesi akşam bile kullanabileceğiniz siyah kalem etekler aslında çok fonksiyonel değil mi? Cumartesi kombininde ise dore hakimiyeti göreceksiniz. Neden mi? Cumartesi günü göz alıcı olmanız için ;). Pazar ise aksesuarlarla harikalar yaratmanız daha anlamlı olacaktır. Brunch'a yetişebilmek için o buna, bu buna yakışır diyip kıyafetinizle zaman kaybetmeniz için ;)...
Eğer hala siyah bir kalem eteğiniz yoksa hemen edinin derim. İsterseniz 7 değil binlerce kombin yapabilirsiniz. Yeterki siyah bir kalem eteğiniz olsun.
Bu yazımdan ilham alarak kendi kıyafetim :).
Siyah Kalem Etek: Annemindi artık BENİM :)
Bluz: Polo Garage
Ayakkabı: Derimod
Kolye ve Çanta: Accesorize
Nasıl olmuş? Beğendiniz mi?
Morlu Günler
Bayan Mor
14 Mayıs 2010 Cuma
Time To Be Model Of U.S. Polo Assn. !
İşte 18 olmak istediğim anlardan sadece biri... Evet, U.S. Polo Assn.'de Benetton'ın izinden giderek internetten modellerini arıyor, ne yazık ki 18-27 yaş arasında olmanız gerekiyor. Eğer öyleyseniz; eğlenceli bir çekim gerçekleştirmek ve muhteşem hediyelere sahip olmak istiyorsanız, size ne mi yapmak düşüyor? http://www.uspolocasting.com/ Linke tıklayıp, formu doldurmak. Bu kadar basit.30 Mart 2010 Salı
I Dont Wanna Be Skinny! I Wanna Be Healthy!
Evet yaz yaklaşıyor... Sınav stresinden yediğim çikolatalara, ekmek üzeri nutellalara, haftasonu starbucks kaçamaklarına artık bir son vermenin zamanı geldi, eğer plajda rahat yürümek istiyorsam tabi... Diyet falan yapmayı düşünmüyorum, zaten yaşım gereği benim için pek de sağlıklı değil. Spor merkezine üye oldum ama daha gitmeye başlamadım, şimdilik evdeki bisikletle ve mekik aletiyle yetinmeyi düşünüyorum.Hele şu derslere bu kadar zaman kaybetmişken :D, spor merkezine gitmek zaman kaybı gibi geliyor, kendime zaman ayırma özlemi içerisindeyim.14 Mart 2010 Pazar
Basso&Brooke Tabloları @ LFW
2010/11 Sonbahar Kış Basso&Brooke koleksiyonu göz kamaştırıyor...
Basso&Brooke'un yeni koleksiyonlarında kürk ayrıntıları mevcut..
Enerjik turuncu koleksiyonda büyük bir yer taşıyor.
Elbiselerin omuz kesimlerine DİKKAT! Her elbisedeki kesim farklı...
Kolaj ile oluşturulmuş bir elbise. Enerjik turuncu ve asil siyah bu kıyafeti açık renklerin saflığından kurtarmış.
Bana bu elbise dağ ve denizi çağrıştırdı. Sanki volkan patlamaşta lavlar suyla buluşmuş gibi görünüyor. Haksız mıyım?
Bordo-Lila-Mor-Mavi-Lacivert. Renkler bir koyu bir açık, mücevher gibi parlıyorlar.
Tek omuz detaylı elbiselerden biri. Omuz kesimi çok hoş.Basso&Brooke'un yeni koleksiyonunu çok beğendim.Harikalar yaratmışlar...
Sizce nasıldı?
morlu günler
Bayan Mor






