15 Ocak 2013 Salı

Remarkables Of Golden Globe 2013

Altın Küre 2013 ödül töreninin kırmızı halısını izleyemedim ama bu senenin Oscar ödül töreni için kendime söz verdim, saat kaç olursa olsun televizyon başına geçeceğim! Her ne kadar Altın Küre stillerini çok merak etmiş olsam da, açıkçası kırmızı halıdan umduğumu bulamadım. En stil 4 davetliyi sizin için sıraladım...

Bir çok izleyen gibi Jessica Alba kırmızı halıda favori ismim oldu. Oscar de la Renta tuvaleti ve Harry Winston mücevherleriyle kalbimi çaldı diyebilirim. Her ne kadar Kate Hudson Alexander Mcqueen tuvaleti herkesin harcı olmasa da bu iddialı seçimiyle Altın Küre'nin en şık bayanlarından biriydi bence. Marion Cotillard ise Christian Dior Haute Couture elbisesi ve ayakkabılarıyla minimal bir şıklık sergiliyordu. Kendimi elbisenin içinde hayal ettim pek yakıştık birbirimize ;). Son olarak Sienna Miller her zaman davetlerde takip ettiğim bir isim olarak bu sefer de beni şaşırtmayı unutmadı. Tam anlamıyla bir kırmızı halı tuvaleti tercih etmemiş olsa da etek ve bluz kombininin aurası çok hoşuma gitti, üstelik bu tasarım yetenekli Türk tasarımcımız Erdem imzalıydı. 

Daha nice Türk moda tasarımcılarımızın işlerinin kırmızı halılarda taçlandırılması dileyiğle!

Due to time zone differences, sadly I could not watch the red carpet of Golden Globe 2013, but I made a promise myself to do not miss the Oscars. I had really high hopes for the red carpet of Golden Globe, but it didn't satisfy me like I've expected. Still, I made a list for you about my favorite styles of Golden Globe 2013! 

Jessica Alba - With her Oscar de la Renta gown and Harry Winston jewellery.
Kate Hudson - In Alexander Mcqueen gown
Marion Cotillard - Her choice of Christian Dior Haute Couture gown
Sienna Miller - In Erdem top and skirt


0 yorum: