13 Mart 2013 Çarşamba

Mercedes-Benz Fashion Week İstanbul - Gün 1

DSC_0155
Hem öğrenci olup hem moda blogger'ı olmak zor zanaat, özellikle moda haftası dönemlerinde. Kafan kaçırdığın defilelerde, bedeninse kampüs sınırları içinde. Derslerde geçirdiğin dakikaları heyecanla sayarken, İstanbul trafiğinde defilelere yetişmek için yaşadığın stres puf diye uçuyor moda haftasında özlediğin yüzleri görünce.

Salı gününün yoğunluğunda moda haftasının ilk gününden vazgeçmiştim, kendi kendime çok ısrar ettim ama olmadı gözümü açtığımda Karaköy'deydim. Açıkça belirtmek gerekirse dün merak ettiğim defileleri kaçırdığımdan, benim için Mercedes - Benz Fashion Week İstanbul bugün başlıyor. Dün ise Lady Faith'in stüdyo performansının görebilme ve Vogue Türkiye Happy Hour etkinliğine katılabilme şansım oldu. Heyecanınızı dindirebilmek için, Antrepo 3'ten ufak ufak görüntüler ve ilk gün ne giydim fotoğraflarımı sizlerle paylaşıyorum ama söz önümüzdeki 4 gün içinde pek çalışkan bir moda bloggerı olup, blog postlarımın içeriğiyle sizi şaşırtmaya çalışacağım. Takipte kalın ;)

Moda haftasından, an be an haberleri, defile görsellerini ve sokak stilini takip etmek için Bayan Mor'un facebook, twitter ve instagram (@bayanmor) ını takip etmeyi unutmayın! Son olarak, buaralar içimdeki elegan bayanı tekrar uyandırdım galiba... Ne düşünüyorsunuz? 

Trençkot ve Altın Kolye: H&M - Gömlek: GAP - Pantolon ve Ayakkabılar: Zara - Clutch: Kurt Geiger

DSC_0177

DSC_0132

DSC_0142

DSC_0145


DSC_0171


DSC_0158


DSC_0183

7 yorum:

Unknown dedi ki...

Ada :) Gerçekten seni çok takdir ediyorum ya muhtemelen bizim lisede okuyup da böyle bi iş başaran bu kadar zaman ayırabilen bi tek sen varsındır , hatta sırf bizim liseyi baz almıyalım bence :) ayrıca çok güzel olmuşsun !

Unknown dedi ki...

pantolon <3


rookieicon.blogspot.com

Ada dedi ki...

çok teşekkürler enisa güzel sözlerin için :)

bencede <3 rookie icon !

What's Next dedi ki...

ilk paragraf tüm olayı özetliyor! o gerilimi daha iyi anlatamazdın :) pantolonun ve ayakkabılarına birer kalp de benden ;)

efegeozden dedi ki...

Ne kadar şıksın ! Özellikle ayakkabılar dikkatimi çekti ne kadar güzel kombinlemişsin. :*

Ada dedi ki...

what's next; hahaha :D tum olayimizi! begenmene sevindim :)

efe; tesekkur ederiim :* moda haftasindan bir kombin daha kapida ;)

wishingbeauty blog dedi ki...

çok kaliteli bir moda bloğu,takipteyim.bende beklerim:)
http://wishingbeauty.blogspot.com/