11 Mayıs 2010 Salı

Be Ready To The Prom! Part 1

Mezuniyetler yaklaştı. Bütün kızları "ne giysem?" stresi aldı.

2 sene önce bende az çekmedim acısını.. O yüzden ben çektim siz çekmeyin diyip sizi mezuniyete hazırlamaya karar verdim.

Makyajdı, elbiseydi, ayakkabıydı, aksesuardı... Herşeyiyle size bir yazı dizisi hazırlıyorum.Umarım işinize yarar ;).
Bu yazımda konuğum ise " BCBG MAXAZRIA" . Benim favorimdi. Hem farklı hem de kendinize yakışan bir elbise mutlaka buluyorsunuz... İşte bu sezondan sizin için seçtiklerim..

Hepimizin gözü straplezlerde değil mi?Şüphesiz çok yakışacaklardır ama unutmayın o gece rahatınız da önemli. Dans pisti sizin :) değil mi? Eğer bütün gece elbisenizi çekiştirecekseniz bence hiç straplezlere gözünüzü dikmeyin. Üstte beğendiğim modelleri taşımak zordur bilginize.


İddialıysanız veya öyle görünmek istiyorsanız çarpıcı renkler tam size göre. Bu elbiselerde pek aksesuar kullanmanız gerekmez. Sade bir bileklik ve kombininizi tamamlayacak küpeler sizin için yeterli olacaktır. Dikkatler üzerinizde olacak, Hazır Olun!


Ya da siyah ve beyazdan vazgeçemeyenlerdenseniz yine size mini modeller. Kesimleri ve dizaynları birbirinden farklı ve güzel olan bu modeller seçeceğiniz uygun aksesuarlarla sizi gecenin yıldızı yapabilir. Zarif ve alımlı görünmenizi sağlayabilir...

Maxi elbiseler için BCBG pek de hazırlıklı değilmiş yada ben pek beğenemedim. Siyah-beyaz tutkunları için muhteşem seçenekler mevcut ama renkli maxi elbiseleri pek başarılı bulmadım. Maxi elbiseyi tercih edenlerin çok olduğunu zannetmiyorum, bu elbiseler de kesimlerine göre hareketinizi kısıtlayabilir. Bu, şık görünmek isteyenlere engel olmamalı. En soldaki elbise hem şık hem trendy olarak, beğendiğim 3 elbisenin içinden en güzeliydi bence ..



Ve son olarak podyumdan esintiler. İlham almanız için. İster pembelere bürünüp uçuş uçuş olun, ister beyazın saflığına kapılın ister siyahın asaletiyle minimalist çizgileri taşımak isteyin, BCBG Maxazria'da istediğinizi bulabileceğinize inanıyorum ben...


Gelelim Aksesuarlara..

Bcbg Maxazria kıyafetleri kadar aksesuarları ile de iddialı ...

Sofistike ve zarif mücevherler...

Gösterişli olmak için elbisenizi bu mücevherlerle kombine etmeniz yeterli...




Etnik çizgiler taşıyan fakat modern takılar...
Yazıyı hazırlarken yine hayran kaldım BCBG Max Azria'ya .. Geriye sadece tarzınızı belirlemek ve BCBG'ye koşup elbisenizi denemek kalıyor. Eğer içinize sinmediyse de gelecek yazılarımı bekleyin...
morlu günler
Bayan Mor

2 yorum:

sibel dedi ki...

çok güzel paylaşım teşekkürler.sevgiler

Ada dedi ki...

begenmenize cok sevindim :) devamı gelicek..