10 Ağustos 2011 Çarşamba

I AM A GOLDEN GOD!


Geç oldu. Hele benim gibi bir rock'n roll dinleyicisi için... Rock'n Roll ruhunu yaşatan, anı yaşamanın eğlencesini gözler önüne seren "Almost Famous"ı bilmeyen pek yoktur içinizde? Kate Hudson'ın tanındığı film. 2 saat 41 dakikasıyla tek bir oturuşta izlenemeyen fakat her dakikası eğlenceli olan bir güldürü. Cameron Crowe'un yönetmenliğini yaptığı, aynı zamanda küçük yaşında Rolling Stones editörlüğü yaptığı hayatından esinlendiği film. Rock'n roll'un bir yaşam stili olduğunu vurgulayan bir belgesel. Filmdeki dekor, kıyafet 70'lerin rock döneminin şanına yakışır. Black Sabbath'dan, Led Zeppelin'e; The Beatles'dan, Deep Purple'a, yaratıcıların, unutulmazların isminin bolca geçtiği, "yılların en iyi filmleri liste"lerine yakışır bir film. Anlayacağınız bu çarşamba akşamım pek keyifli geçti... 
Oturup izlemeniz tavsiye, eğleneceğiz garanti! 

"Some people have a hard time explaining rock 'n' roll. I don't think anyone can really explain rock 'n' roll. Maybe Pete Townshend, but that's okay. Rock 'n' roll is a lifestyle and a way of thinking... and it's not about money and popularity. Although, some money would be nice. But it's a voice that says, "Here I am... and fuck you if you can't understand me." And one of these people is gonna save the world. And that means that rock 'n' roll can save the world... all of us together. And the chicks are great. But what it all comes down to is that thing. The indefinable thing when people catch something in your music. " 

I added a new movie of my "movie of all times" list: it's ALMOST FAMOUS. Love the rock'n roll spirit. Carpe Diem!
If you didn't watch it yet, I suggest you to have it immediately. With Love..





















3 yorum:

Unknown dedi ki...

:) Bugün stalker'ın olmuş olabilirim. Ne izlesem diye bakıyorum ama bu filme de yorum yapmadan geçemeyeceğim. Kesinlikle çok keyifli bir film. Kate Hudson'ı sevmezdim pek izlemeden önce ama bu filmle hayran oldum kendisine:)

Ada dedi ki...

aah, film kosemi okuyan bir azinlik oldugunu dusundugumden cok guncellemiyordum, yeni filmlere hazir olun o zaman :)
ve ben kate'i her turlu seviyorum galiba :D

Unknown dedi ki...

Pek bir güzeldir bu film. :)