13 Nisan 2010 Salı

A Day Out With Zelfist !

Cumartesi günü zelfist çetesi ile moda sohbetine katıldığımı söylemiştim. İşte Suadiye Saloon'da geçirdiğimiz o güzel dakikaların ayrıntıları...

Yeni insanlarla tanışmanın heyecanı ve onlarla ortak tutkumuz modayı paylaşmak hepimiz için çok eğlenceliydi. Üstelik blogger olarak zelfist ekibi ve ben(bayanmor) dışında, unevoguette de aramızdaydı. Moda öncelikli olmak üzere müzik, sinema, yaşam tarzlarımız ve daha bir çok konu hakkında konuştuk. Kız kıza kaynattığımı size söylemiştim :D.

Stil testlerimizi çözdük, yeni trendlerden bahsettik. Bahara hazırız anlayacağınız :D! Zehra Elif Taş'a çok teşekkür ederiz bizi biraraya getirip böyle bir şans elde etmemizi sağladığı için . Seni seviyoruzzz ;) Bunu tekrar yapalım!!
Zelfist cetesinden Ceylan Zigoşlu ve Gizem Akgönül'ün tasarımları Akmerkez'de duzelenen fahiononair'de 22 nisan'da satışa sunulacak. Gidin görün bence..
"Niye durdun? Niye anlatmaya devam etmiyorsun?" demeyin, biraz da bize özel olsun :):P.
Buarada resimlerden benim kim olduğumu anlayabildiniz mi ?

Fotograflar için http://unevoguette.blogspot.com/' a teşekkürler ;)
Hemen bir post atmışken yeni bir haber de ekleyeyim.
Pudra.com blog ödülleri için seçtiği 10 blogger arasında bende varım.Çok mutlu oldum, çok teşekkürler :)

http://www.pudra.com/moda-stil/moda/en-populer-moda-bloglari-yarisiyor-2253-5.htm

morlu günler
Bayan Mor

0 yorum: