1 Nisan 2010 Perşembe

So, What Is Fashion?

Çevremdekilere sordum. "Moda dediğimde aklınıza ilk ne geliyor?" .Bu yazımı anket kıvamında yapmayı düşünürken(bir hafta önce bahsetmiştim), bir de baktım farklı bakış açıları farklı düşünceler var. Size gerçekliği yüzdeleme sistemiyle göstermektense, yazı olarak okumanın daha eğlenceli geleceğini düşündüm.

Aldığım ekşi sözlük tadında cevaplardan en sıradanları "kıyafet, giysi" idi.
Soruma; Anadolu yakasında oturan şapşal arkadaşlarım, Kadıköy'ün şirin ilçesi cevabını verdi. Bu cevaptan sonra biraz şevkim kırılsada cesaretimi kaybetmedim. Sormaya devam ettim. Bazıları ben anlamam modadan Cemil İpekçi anlar dedi. Marc Jacobs bu işin ustasıdır diyenler oldu.Bazıları Gossip Girl ve Sex And The City izle, gerçek moda oraya yansır dedi. Bazıları düzgün cevaplar verebilmek için kendini o kadar çok kastı ki sonuçta "moda defilesindeki çılgın kıyafetler" diyebildi. Aslında bu soru, çoğu arkadaşımın megaloman olduğunu anlamamı sağladı çünkü onlar soruma "Ben" yanıtını verdiler. Şaka maka seviyorum sizi :D.

Bana kızgın olan arkadaşlarımda "Şuan hiçbirşey" dediler. Anlaşıldı, onlarla bir oturup konuşulması gerekiyor. Aklına manken gelen arkadaşlarım da oldu, kedi gelen arkadaşlarım da. Değişken diyenler, duygularla modayı bağdaştıranlar,soruma cevap verenlerin çoğu yaratıcıydı anlayacağınız, cevaplarınıza BA-YIL-DIM !

En beğendiğim yanıtlar ise "kişilik","renk" ,"desen" ve "şaşırtıcı" oldu. Bu dördünün modanın yapıtaşlarından olduklarını düşünüyorum. Son olarak ise soruma "Bayan Mor" yanıtını veren arkadaşlara ve benimle yorumlarını paylaşan tüm arkadaşlara çok teşekkür ederim. Beni gerçekten mutlu ettiniz :)Cevap vermeyen arkadaşları ise yorum köşeme davet ediyorum. Sizde yaratıcılığın sınırlarını zorlayabilirsiniz ;)


Buarada farkettiniz mi bilmiyorum çünkü ben bile farketmedim 2 aydır bu blogla yatıp kalktığımı :D. Hayatıma yerleşti artık, blogum yüzünden kavga da ediyorum (malum anne-baba ve sınavlar ikilisi), blogum hakkında gelen tebrik mailleriyle havalara da uçuyorum. Son olarak bu yazıyı okuyanlar, size sesleniyorum! Moda diyince aklınıza hep "Bayan Mor" gelsin :) Daha uzun zaman hayatınızda olacağım...


morlu günler
Bayan Mor

0 yorum: