22 Nisan 2010 Perşembe

I Must Have These !

Geçen akşam gardolabımın başına geçip bir güzel inceleme yaptım. Yeni sezona uygun neyim var, eskileri yenilerle nasıl kombinleyebilirim diye düşündüm. Çok da kötü durumda değilmişim canım :D. Ama yinede yenilere yer açmak lazım. Malum dolu dolu ve renkli olacak yazım :D.
Ama şimdi listemi okumaya başlayayım...


Last night, I was bored and started to make a " summer must have " list. I checked my closet then I realized should go to shopping for new colorful clothes :). YEHUUU!So, here is my " must have " list. Enjoy it ;)

1)Kot Tayt
Jeggings

2)Çiçekli Tayt :)
Bu sezon taytlara doyamayacağım galiba :)

Flowery Leggings
I Love Leggings too much!

3)Kot Elbise
Evde annemin eski bir kot elbisesi var.Mischa'nınkinin üstündeki gibi kot tonu.Onu modifiye etmek gerek.

Jean Dress
I should modify my mom's old jean dress.

4)Küçük Beyaz Elbise
Bunu uzun zamandır istiyordum.

Little White Dress
I want this for a really long time.

5)Desensiz Beyaz Tshirt
Basic White T-Shirt

6)Nikon D90
Evet bunun gardolabımla alakası yok ama MUTLAKA edinmeliyim! Başka SLR makina önerisi olan?

It's not about my closet but I want it so BADLY :D! Is it a good choice or can you suggest me another better SLR camera ?

7)Gömlek Elbise
Evet kendime büyük bir kaç tane gömlek almalıyım. Babamınkileri mi aşırsam :)?Farkeder mi dersiniz?

Shirt Dress
Yes I should buy 2-3 shirt dresses. Or should I steal some big shirts from my dad's closet. Do you think he can realize that :)?

8)Son Olarak Vazgeçilmez Takunyalar
Adorable Clogs!

Evet beğenmeyenler ve bu trend uymamaya karar verenler var aranızda biliyorum. Ama küçükken teyzemin zevkli bir arkadaşının Ankaradaki evinde takunya (pofidik terlik yerine) giymesi çok hoşuma gitmişti. Hatta İstanbul'a döndüğümüzde anneme ısrar etmiştim almamız için ama arada kaynamıştı. Dolayısıyla sizi bilmem ama benim içimde takunya açlığı var ve yazın ayağımdan eksik olmayacak :D Ama model konusunda karar veremedim. Siz ne dersiniz?

Yes, I know some of you dont like clogs but I love them. It has memories on me :) ...
So I'll wear them all summer. Sadly, I couldnt choose a style of my clog. Plz Help ME!




morlu günler

Bayan Mor

0 yorum: