26 Eylül 2010 Pazar

Greenwich

Hiç gerçekten kendinize ayırdığınız bir gün oldu mu? Çimlerde yattığınız, gördüğünüz her küçük şeyden büyülendiğiniz, ülkenizden millerce uzak olduğunuz, düşünecek kimsenin olmadığı, hem kendinizin hem Dünyanın 0 noktasında olduğunuz, bir gününüz oldu mu? Londra'nın soğuk yüzünden kurtulup, Greenwich'e yolculuk ettiniz mi? Yapmış biri olarak söylüyorum ki orada olduğum 5 saat içerisinde, burada kendime hayat kurabileceğimi bile düşündüm. Tarihi katedralin yakınındaki müzik konservatuarında okuyup, her hafta bir kere Greenwich marketi dolaşıp, vintage a boğulacaktım, küçük sokaklar arasında kaybolacak, Thames River'ın ihtişamına hergün kapılacaktım. Belki sizi benim etkilendiğim kadar etkilemezdi Greenwich, ama güneşli bir günü oraya ayırmamak için bu bir sebep değil. İşte benim Greenwich'im..

That day, when I spend my 5 hours at Greenwich, I had no worries about myself, my future... I had no one to think. I just focused in pleasing myself. I lay on the grass, I am amazed in every detail at Greenwich, I was at 0 Meridian.. At that 5 hour I really thought that I can have an amazing life in Greenwich with studying music, buying&wearing vintage clothes from Greenwich Market, losing myself at little streets, staring at River Thames :) Maybe you won't be inspired like me but you SHOULD visit Greenwich at least for 4 hours.. Here is my Greenwich..

Hatırlanan Dokular...St.Peter&St.Paul Şapeli Tavan Süslemeleri...

Textures from Chapel Of St.Peter&St.Paul..

King William Sarayı.. Bugünlerde restore olmuş bir şekilde, restaurant olarak kullanılıyor.

King William's Court. Nowadays it is used as a restaurant.

İkili külahım! >

My adorable ice-cream..

Londra'ya geldiğimden beri ilk defa Greenwich'te sincap gördüm desem. Şaşırtıcı :S

I saw my first squirrel in Greenwich since I came to London. Suprising :S

Sıfır noktasındayım.. Ben ve converselerim mutluyuz :)
At 0 meridian.. Me and my converse's are happy :)

Ülkeme Dair..

Istanbul..

Greenwich Market'e hoşgeldiniz.. Çarşamba'dan pazar'a açık olan markette cezbedici tatlılar, vintage kıyafetler, organik yemekler, tatlı şapkacılar, eski plakcılar, antikalar bulabilirsiniz..

Welcome to the Greenwich Market.. They're open from Wednesdays to Sundays.. You have food to go, vintage clothes, sweet muffins, classy hats here :)

Deli gibi vintage... Sırf bu iki stand değil dahasıda var...

Adore vintage..

Aksesuarları da unutmamalı...

Don't forget the accesorizes...

Çok renkli, çok şeker :D

Really colorful, really sweet :D

İngilizlerin Vazgeçilmesi: Cuma-Cumartesi-Pazar insanla dolup taşan pub'lar..
İndispensable of English People: Pubs which are full on Fridays and Weekends ;)

Yolculuk buraya kadar.. Ben ve motorsikletim şehirden ayrılıyoruz..

Here is me and my motocycle's trip.. Now we are leaving town ;)

for more www.visitgreenwich.org.uk

Morlu günler Have a nice week

Bayan Mor Miss Purple

10 yorum:

MeLLy dedi ki...

Çok güzel yaaa! Of ben de istiyorum amaa! :(

Ada dedi ki...

Günün birinde yolun Londra'ya düşerse kesinlikle gitmelisin Melly :)

MeLLy dedi ki...

Kesinlikle günün birinde Londra'ya yolum düşmeli Mor... :)

hellianthusannus dedi ki...

süper ya:) çok özendim valla sana :) blogun cok sahane takipçiniz oldum bana beklerim :)
http://hellianthusannuus.blogspot.com/

Ada dedi ki...

begenmene cok sevindim :) bloguna tabiki ugrarım )

mine dedi ki...

londra'da yapılacaklar listeme eklenenler çoğalıyor hevesim artıyoooor : )

Ada dedi ki...

artsın artsın :) cok egleneceksin!

Bilgi'ce dedi ki...

Blog'unuzu çok beğendim Londra'da yaşayan biri olarak,çok güsel anlatmışsınız Greenwich'i:) bundan sonra takibimdesiniz:) bnm blog'um da http://gezigurmeguzellik.blogspot.com/ beklerim her zmn:)

Ada dedi ki...

çok teşekkürler, beğenmenize çok sevindim :)
blogunuza bakacağımm :)

bayan dedi ki...

Gerçekten güzel bir blog olmuş ellerine sağlık...