13 Aralık 2011 Salı

Little Bit Glitter Can Change Your World

İtiraf etmeliyim ki simli herhangi bir objeye karşı hiç sempati duymadım, taki Miuccia Miu Miu raflarına ışıltılı topuklularını koyana dek... Onları gördüğümden beri mor rengine bir şekilde sahip olacağımı biliyordum fakat kendim yapabileceğimi düşünmemiştim. Dolayısıyla bu gördüğünüz topuklular, artık favorim!

I've to admit that I've never like glitter stuff. But when Miuccia designed Miu Miu Glitter heels and sneakers, I've fallen in love with those pair of shoes. I knew that I want purple of those ones, since the day I saw them.
Herşey siyah, küçük topuklu, ilk topuklu yürüyüş denemelerimi yaptığım bu klasik topukluyu dolabımın diplerinde bulmamla başladı. Artık stilime birşey katmadığını hissettiğimdeyse bu projenin kurbanı oldular!

It all started the pair of heels which are classic and I learned to walk on heels with them. They are the victims of this DIY project.
Şimdiye kadar anlattıklarım, gördükleriniz sizi heyecanlandırdıysa, hemen elinize;

If you get excited from what you read or see, get;
  • kullanmadığınız bir ayakkabınızı / one pair of shoe
  • tutkalı / mod pudge
  • istediğiniz renkte bir simi / any color of glitter
  • herhangi bir fırçayı veya sünger fırçayı (ortalama boyut ideal) / any brush or sponge brush
  • bir çift eldiveni / a pair gloves
  • denemelerinizi üzerinde gerçekleştirdiğiniz bir gazete kağıdını / newspaper to make this process clean
  • şeffaf akrilik spreyini / acryling coating
  • plastik bir kabı / plastic bowl
alıyorsunuz.
Eldivenlerinizi elinize geçirip, gazetenizi seriyorsunuz; fırçanıza olabildiğince az tutkalla mümkün olduğu kadar sim alıp ayakkabınızı dikkatlice boyamaya başlıyorsunuz. Benim gibi plastik kapta önce tutkalla simi karıştırmayı sakın denemeyin, zira ayakkabınızın yüzü beyaz tutkalla boyanıyor. Dolayısıyla başlarken işi sıkı tutun ki, sonradan benim gibi ayakkabınızı düzeltmeye çalışmayın. Unutmayın: FIRÇANIZA AZ TUTKAL SÜRÜP SİMLERİ YAPIŞTIRIN! İşin sırrı bu! Sonrasında bir gün kurumaya bırakın... En önemli diğer nokta ise giyilebilirlik, simler dökümemeli ki siz o ayakkabılarla rahat rahat yürüyebilesiniz. Bugün izlediğim videolar akrilik şeffaf sprey edinmemiz gerektiğini söylüyor. Bakalım bende yarın deneyeceğim...

So first of all mix glitter and mod podge in bowl, try to get more glitter while mixing with less mod podge. Then you need to paint your shoes with this mixture. Don't forget to be careful! Because in the end you'll wear them. In addition, finish the process with acrylic spray.
Unutmadan yolda bir de converse var.. Onları "lady gaga ayakkabılarım" diye çağırıyorum. Nedenini öğreneceksiniz. Bu isim onlara çok yakışıyor ;)

By the way, for my diy glitter converses stay tuned ;)! I call them "lady gaga converses", you will understand why when you see them!
Hafta arası ilham vermiş olması dileyiğle :)
Hope you get inspired!



9 yorum:

irem dedi ki...

Ada'cım bence çok güzel olmuş güle güle kullan, morun tonunu çok beğendim =)

Unknown dedi ki...

Ellerine saglık harika olmuss:)

Adsız dedi ki...

çok güzel olmuş yaaa:) ellerine sağlık, bayıldım:)

Adsız dedi ki...

çok güzel olmuş yaaa:) ellerine sağlık, bayıldım:)

Unknown dedi ki...

bende yapıcam adacım ama kestiremedim ne kadar kutu sim gidiyor sen ne kadar kullandın

Cansın Ekşi dedi ki...

Ada bunlara bayıldım ne güzel değerlenmiş ayakkabın!

visnetadindaa.blogspot.com

Ada dedi ki...

cok tesekkurler irem, merve, ozge :)
bir kutu sim yetiyor eger dogru kullanirsan rookie icon :)
aynen oyle oldu cansin!

Bir Alışverişkoliğin İtirafları dedi ki...

ben bunu oxford ya da loaferlarla denemk ıstıyorum, bulduğum tüm sim renklerini karıştırıp deneyebilirim :)

http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

daha önce çok gördüm bu DIY projesini ama seninki çok cesaretlendirici geldi şimdi bana :D renkten sanırım ilk fırsatta denemek istiyorum.. dediğin şeffaf akrilik spreyi bulabildn mi bulduysan nerden ne kadara edindin merak ediyorum :)

Bana da beklerim , takipteyim :)

www.dilarakoseler.blogspot.com