29 Mart 2010 Pazartesi

Weekend Escapes...

Cumartesimi desen kursum sebebiyle Taksim'de geçirdim. Sabah erken geldiğimden biraz İstiklal'de yürüdüm. Sabah sakinliğinde, kalabalık olmadan İstiklalde dolaşmak meğer ne güzelmiş...
İlk durağım Lush'tı. Lush "taze" ve "organik" meyve ve sebzelerden, en iyi bitkisel yağlardan sabunlar oluşturmayı hedeflemiş tatlı bir mağaza zinciri :) Sürekli dükkanın önünden geçsem de ilk defa bu haftasonu uğradım. Ürün yelpazesi geniş olan Lush'tan saçıma göre olan " the blonde " adlı katı şampuanımı kaptım. " The Blonde "sarı saçlıların saçını açan ve parlatan bir sabunmuş Lush'a göre. Papatya özlü olduğundan iddia ettikleri şeye inandım ama göreceğiz tabi işe yarayıp yaramadığını... Merak edenler için
http://www.lushturkey.com/
Bu arada Taksim'deki Salad Station'u deneyen var mı? Haftaya cumartesi öğle yemeğimi orada yesem diyorum.. Nasıl fikir ?

Yine geçtiğimiz haftasonu Eren Holding'e uğradım. Pazar günü saat 4 civarı gittim. Epey kalabalıktı ama yine de Lacoste kazağımı kaptım. :) Lacoste'un bayan ayakkabı bölümü diğer bayanlar tarafından yağmalanmış olsada erkek ayakkabı bölümü hala tıka basa doluydu. Swatch'ın bölümü gayet ekonomikti fakat pek birşey beğenmedim. 35 TL ile-90 TL arasındaydı fiyatlar. Burberry kesinlikle öğrenci işi değildi. Bir eşofman üstü 250 TL, bir taç 60 TL iken beğendiğim topukluların fiyatına bakmaya içim elvermedi. Calvin Klein'ın standı küçüktü ve kalabalığı aşıp oraya bakamadım. İndirim bu hafta bitiyor galiba ama yine de emin değilim. Uğramak isterseniz, bir araştırın derim..
. http://www.erenholding.com.tr/iletisim 'dan telefon ve ulaşım krokisini edinebilirsiniz.
Lacoste kazağım dışında haftasonu ganimetlerimden biri Mango'dan yaz için aldığım çantamdı. Fotoğrafını diğer postlarımda göreceksiniz. ;)

Kendime hala uygun jeggings (jean tayt) bulabilmiş değilim. Penti'ye, Calzedonia'ya,Zara'ya,Bershka'ya baktım. Beğenemedim." L" Mavi Jeans'te var dedi. Baktım, onlarda istediğim gibi değildi. İnternetten araştırma yaparken Sienna Miller'ın jeggings i dikkatimi çekti, çok beğendim. Sizce nasıl?
Morlu Günler
Bayan Mor

0 yorum: