4 Mart 2010 Perşembe

Teen Vogue Mart 2010 Sayısı

Alice Harikalar Diyarında yıldızı parlayan Mia Wasikowska bu ay TeenVogue'a konuk olmuştu.İşte moda çekimleri ve düşüncelerim ..

İlk resimle başlayalım

(Üstteki Resim) Siyah puantiyeli çorap, papyon tokalı topuklu ayakkabı, minimalist ama aynı zamanda romantik bir elbise. Kombinasyona bayıldım!
Arkaplan da çok romantik görünüyor. At ise pırıltılı bir dünyadan fırlamış gibi :)
Bu sezon pek bir popüler dantel... Beyaz ise tam baharlık. Uygun bir karışım. Kurdela kemer elbiseye tatlılık katmış :) Elbisenin vatka detayı ise çok hoş, kolların dar devam etmesini çok beğendim. Fakat pek benlik bir elbise değil.. Benim gibi omuzu geniş insanlara çok da yakışacağını düşünmüyorum. Ama belli mi olur ÇOK GENİŞ omuzlar da moda olur ;) Gelelim eldivenlere.. İlk başta onları deri sandım ve kombinasyona zıtlık kattıklarını düşündüm, meğersem kemerler ince siyah çoraptan yapılmış. Fermuar detayı eklenmiş. Fena olmamış ;)

Geçen sezon Accessorize'da bile gördüğüm çılgın taçlar; bu sezonda in olacağa benziyor...
Taçların 3.boyutunu çok seviyorum :D!


Elbisenin eteğinin keskin katlarını çok sevdim. Koyu buğday renkli çizgiler elbiseye minimalist bir tarz katmış. Kolyeyi ise farketmemeniz mümkün değil. Çok çarpıcı ve çok sivri...



Ve sonunda renklerin sadece arkaplanda kalmadığı bir resim...
BA-YIL-DIM !
Elbisedeki kumaşın kullanımı; elbisedeki cart mavi rengin; elbiseyi çarpıcı olmaktan romantikliğe kaydırdığı zaman ... Göz alıcı mor kolyeyi unuttum sanmayın. Ondan istiyorum !!

Teen Vogue Mart 2010 sayısı çok romantik.. Tam baharlık ... Çok alınası ;)...

morlu günler
Bayan Mor

0 yorum: