12 Mart 2010 Cuma

Haftalık Notlar...

Lfw yazılarıma devam edeceğim merak etmeyin, malum sınav haftası falan yetiştiremedim. Buarada hastayım. Bugün matematik sınavımız vardı, fena değildi ama sonradan okuldan ayrılıp evde vaktimi uyuyarak geçirdim. Uykucu BEN!
Neyse gelelim notlara...
1) http://www.luxinabox.com a tıklayın. Bu site marka çanta kiralama servisi veriyor. Gündüz için de gece içinde birbirinden şık çantalar bulabilirsiniz. Biraz kendinizi şımartmak istiyorsanız doğru adres. Fiyat aralıkları değişiyor.

2) Yarın çizim kursuna başlıyorum Cihangir'de. Heyecan içerisindeyim.

3) Yarın İstanbul Moda Akademisinin kütüphanesini gezmek niyetindeyim. Öğrenci olmasanızda giriş yapabiliyorsunuz. Kitapları ödünç alamıyorsunuz ama fotokopi çektirebiliyorsunuz :)Pazarları kapalı dikkat edin.


4) Annemin dolabını iyice karıştırıyorum bu aralar. Yarın bir kombin yazısı atabilirim ;)
5) Arada www.outletim.com a uğramayı unutmayın!

6)Vogue Türkiye'ye abone oldum. Yılda 80 tl üyelik bilginize ...

7)Hürriyet Daily News' ün Gennext ekine yazımın çıktığını söylemiştim. Yazımı bir önceki posttan okuyabilirsiniz. Artık yazım Gennext'in sitesindede mevcut. Mutluyum :)
8) İpekyol'un bu sezon harikalar yarattığını hepimiz biliyoruz.Linke tıklayarak ipekyol look'unuzu oluşturup bilgisayardan yazdırıp, soluğu İpekyolda alırsanız; İpekyol size %15 indirim imkanı sağlıyor ;)
Hadi hemen linke tıklayın!!
morlu günler
Bayan Mor

0 yorum: