1 Mart 2010 Pazartesi

Mozk Kostüm&Sanat

Bir çoğunuz duymuşsunuzdur Mozk Kostüm&Sanat 'ı. Çukurcuma da tatlı mı tatlı dört katlı bir vintage durağı... "Beyoğlu'nda Vintage Durakları" adlı yazımı Hürriyet Gnext'e yollamak için pazartesiye yetiştirmem gerekiyordu. Mozk'a göz atmadan yazımı yollamanın haksızlık olduğunu düşündüm ve geçen pazar Çukurcuma'ya gittim. Mozk' u ilk gördüğünüzde çok sıcak bir dükkan olduğunu anlıyorsunuz. İçerisi ise çok daha şekerdi. Daha önce tasarımlarını D-Smart dergisinde gördüğümüz, Mozk'un sahibi Seda Bola bizi kocaman bir gülümsemeyle karşıladı. Taşınıyor olmalarına rağmen küçük bir çekim yapmamıza bile izin verdi..Dükkanda o kadar çok vintage gözlük vardı ki... Delirebilirdim :D.Bir tanesiyle fotoğraf çektirmesem olmazdı :) Eldiven sizce de çok hoş değil mi ?

Vintage; gözlükler, eldivenler haricinde ayakkabılar, etekler, gömlekler, kabanlar, gece elbiseleri, döpiyesler hatta gecelikler bile vardı !


Aynı zamanda tasarımcı olan Seda Hanımın D-Smart dergide gördüğümüz kendi tasarımı olan elbisesi de oradaydı.

Çılgın vintage gece elbiseleri de vardı...


Şık ve ağırbaşlı vintage gece elbiseleride vardı ...

Şimdi dönüp bir yazıma baktığımda, iyiki Mozk'u dolaşmadan yazımı tamamlamamışım diyorum... Bir gününüzü Mozk'a ayırın. Pişman olmayacaksınız ;)

Not: Dükkan 1 haftaya Zihni Sinir'in yanına taşınıyor. Eski adresleri geçerli olmayacak bilginize..

Seda Bolu'ya çok teşekkürler...

morlu günler

Bayan Mor

0 yorum: