17 Temmuz 2010 Cumartesi

Sun.Day.Sky 2010

Cumartesi günü Sun.Day.Sky festivalindeydim. Çimlere yattım, grafiti yaptım, uçurtma uçurdum, caz dinledim, limonata içtim, standları gezdim.. Haftanın yorgunluğunu Santral İstanbul'da attım.
This post is about a festival in Istanbul. This post won't be translated into English. Have a nice week like I had :) Miss Purple..
Standları görüp kendimi tutamayan ben, tasarımları her ayrıntısına kadar incelemeye başladım. Festivale katılan tasarımların çoğu çok yaratıcıydı :D.B de, ben de katılan tasarımcılardan etkilenmiştik anlayacağınız.
İlk durağımız Boa'ydı. Yola %100 Organik çıkan Boa'nın gerek kadın gerek erkek t-shirt tasarımları çok hoşuma gitti. Aynı zamanda görselde elimde tuttuğum turuncu, arkası küçük üçgen detaylarıyla bu elbise standdaki favorimdi. Yaz için ideal, tiril tirildi :D.
Boa'nın hemen yanındaki Mandalinarossa çocuk giyim koleksiyonuyla dikkatimi çekti. O kadar renkli ve şeker tasarımlardı ki içimden kız kuzenim olsaydı böyle giydirseydim dedim. Malum benim küçük kuzen D erkek ve kıyafetlerini kendi seçiyor ve hayatta bu kadar renkli giyinmez -_-
Bugga ve Blisskiss aynı standı paylaşan iki farklı markaydı. Blisskiss'i çoğumuz dudak çantalarından tanıyoruz. Peki, Bugga kimdi? Takıları kalbimde taht kuran bu standdan eli boş dönemezdim. Aşağıda göreceğiniz mor fil broşuna sahip oldum :) Onun dışında siyah shutter gözlüklü sarı ahtapot kolyede aklımda kalmadı değil hani.
Gümüş takılara bayılırım. Dolayısıyla Melt'm e de bayıldım. İster topuklu ayakkabıı şeklinde kolyeleri olsun ister gül şeklindeki yüzükleri... Kedi gümüş broşta bittiğim andı.
Minush sembolü olan kuş figürünü ve "all you need is love" mottosunu her yere taşımış. Motto hem ayakkabılarda hem tuzluk/karabiberliklerdeydi, markanın kuş figürü ise heryerde...
Yazarken farkettim ki takılara bağımlıymışım. Hande Bilten'de festival favorilerimdendi.
Doğal taşlı yüzükleri dışında Küçük Prens kolyesi çok güzeldi.
Berry'i nerden hatırlıyorum derseniz, Iconjane'in çekimlerinden hatırlarsınız derim. Berry de Sun.Day.Sky'daydı. Ben de ne mi yaptım? Kaptım t-shirtümü, Berry'le düşüncemi sizinle paylaştım :)
"In a world where every man and his dog is a designer, Alexander Mcqueen was the real deal. His talent was supersonic." Philip Treacy
Yaratıcılıktan ağzımı açık bırakanlardan biri de Milk Galery'di. Muffin broş mu istersiniz yoksa polaroid broş mu ? :) Fazla sayıda küçük broşlarıyla, sprey boyaların üstünü renklendirmesiyle, uçuk defterleriyle, şirin sahibeleriyle en sevdiğim standlardan biriydi Milk Galery...
Başka başka neler mi kaldı aklımda? Oli Bastiani'nin tshirtleri , Flamboyan'ın pop-art defterleri, Odi Design'ın küçük şapka cenneti. Anlayacağınız Sun.Day.Sky'daki tasarımcıların küçük standları kesinlikle GEZİLESİYDİ.
Vodaphone'da gitarını konuşturanlar (bknz.guitar hero), puflara-çimenlere yayılanlar, uçurtma uçuranlar, frizbi oynayanlar, plak hastaları, tırmanma duvarında yarışanlar, limango'yla ginger'a binenler, starbucks'da serinleyenler ve birde grafiti yapmadan festivalden dönmeyenler. :) Bunlarda Sun.Day.Sky'dan kareler...
Ben kendime mor mustang hayalleri kurarken, B ise lacivert maskesiyle baloya gitme isteğini duvarlara taşıdı...
Günün ganimetlerini soranlara ise, Buyrun...
Boa'dan tshirt, Bugga'dan lila fil broş, yine Bugga'dan pusula kolye ve Sun.Day.Sky şeytan uçurtması..
Peki, ne mi giydim?
Elbise: By Retro
Ayakkabı: Converse
Çanta: Peacocks
Yüzük: Hatırlamıyorum
Gözlük: Rayban
Broş: Bugga
Kravat: Clarie's
Eğer sende oradaysan umarım eğlenmişsindir, çünkü ben çok eğlendim :) Yok gelemedim dersen, ben sana facebook'tan gel demiştim. Neyse canım bak işte okudun, beğendin, bir dahakine gelirsin :)
morlu günler
Bayan Mor

2 yorum:

Özge dedi ki...

Ben bu post'unu yeni okudum. Okurken de resmen şiştim! Çok güzelmiş bu Sun.Day.Sky! Önümüzdeki sene lütfen hatırlat bana, ayyy t-shirtler broşlar falan hepsini mıncırmak istedim...!!!!

Ada dedi ki...

bende orada delirmiştimm!! seneye beraber gideriz özge abla :)