1 Temmuz 2010 Perşembe

Some Questions To Answer..

Stajıma koştururken, bloga yazmaya çalışırken, yorgunlukla savaşırken bir de baktım Doğukan tarafından mimlemişim :) Cevap vermeden duramadım tabi. Unutmadan bir soru sildim, bir soru ekledim :D eşitledim. Umarım mim kurallarını çiğnemedim.

I started to job, I'm little busy these days. I am trying to write to my blog as much as I can. Yesterday Doğukan asked questions to me at his blog. Do you want to hear my answers ? I deleted one question because I wasn't interested in it but I add one question. I hope that I didn't break the rules :)

1. Hangi işleri yarım bırakırsın ya da bıraktığın neler var?
Öğrenci olmamdan tahmin edebileceğiniz üzere ödevleri ve sınavlara çalışmayı çok kolay bir şekilde yarım bırakabilirim :D . Fakat işi bitirene kadar rahat edemem genelde.
1. Which actions that you stop doing becase of you're bored?
I am a high school student that's why I easily can stop doing homeworks or studying exams :) but actually I will worried if I didn't finished my hw or studied my exam properly. It's good to not stop doing it.

2. Yakın zamanda kaybettiğin biri var mı?
Çok şükür yok. Nasıl sorular bunlar :S
2. Did you lost somebody in your life lately?
Thank God, I didn't.
3. En ağır bulduğun, sana dokunan bir yemek var mı?
Yemek ayrımı yapmam, genellikle aç bir insanımdır. doymak bilmem :D
3. Do you choose food? Do some food effect you badly?
I love to eat :D So I am not obsessed about food. I can eat everything, nearly :D.
4. Çocukken sevdiğin çizgi filmler?
402nolu sınıf ve Çılgın korsan jacktir muhtemelen.
4. Which was your favourite cartoon when you're child?
My favourite cartoons were Class.402 and Mad Jack The Pirate.

5.Blogger'a ne zaman kayıt oldun? Kim vesile oldu? Nereden duydun?
Yaklaşık 5 ay önce blogger'a kayıt oldum. Kimse vesile olmadı. Bloguma ve bana uygun bir sistem oldugundan bloggerda blog acmak istedim.
5. When did you assign to blogger? Where did you hear about blogger?
I assigned to blogger nearly 5 months ago. I researched about it.
6.Çok paran oldu neler yaparsın?
Biraz eğitimim için saklarım, biraz kurumlara bağışlarım, biraz harcarım :D! Bir Louboutin de fena olmaz hani :)
6. What would you do if you have a lot of money?
I will keep some of it for my education. I will give some to charity. I will spend some of it, a pair of Louboutin wont be bad :D!

ve eklediğim soru, farkettim ki diğerlerinden farklı oldu :D ama olsun. Bu soruyu cevaplamiycam. Sorduklarıma gelsin.

I mentioned that I add a question. This question is about fashion, It's different from all. I wont answer it. It's the question for Kanka Nerdeyim Ben? and Ceza Sahasının Dışı. Have a nice week. Here is the question.

7.yaptığınız en büyük stil hatası?
7.What was the biggest style mistake that you ever made?

Peki ben kimi mi mimliyorum? Kanka nerdeyim Ben? ile Ceza Sahasının Dışı. Haydi soruları cevaplayın bakalım.

morlu günler
Bayan Mor

2 yorum:

canDirekli dedi ki...

teşekkür ederim en kısa zamanda yapıcam sağol canımcım :)

Ada dedi ki...

tamam, bekliyorum cevap caan :)