26 Şubat 2010 Cuma

Vogue Tr Moda Çekimleri No.3



Sabah 8.30 du uyandım! Sette bir koşuşturma vardı ben daha giyinirken... Hemen Bakırköy Tren İstasyonundan Sirkeci Tren İstasyonuna olan yolculuğuma başladım. Sete vardığımda hemen soluğu Andy'nin yanında aldım. Andy beni set tasarımcısı Micheal Howells la tanıştırdıktan sonra onlara yardım etmeye başladım. 


Andy


Setten Görüntüler...


429.uncu sayfadaki ayakkabı dekoru... 

Heather Marks bu dekorla poz verirde ben vermez miyim :)?

Fotoğrafçı Max Vadukul ile Heather Marks

Micheal dekor için benden bu kumaşı gösterdiği şekilde dikmemi istedi. Vogue için birşey diktim diyebilir miyim acaba :D?


Dekor değişti, ışık ayarlanıyor, ekip en iyi çekimi elde edebilmek için tartışıyor.

Son rötuşlar...


Daha sonra başka çekime geçtik. Salıncağı yapma çiçeklerle süsledik. En sonunda çekime hazır hale geldi...

Günün son fotoğrafı... O kadar çok yorulmuştum ki setten erken ayrılmak zorunda kaldım. Çok zor bu çekimler çok! :P:D Benden daha yaşlı ve daha çok çalışan insanlar vardı orada... Onlar nasıl ayakta kalıyor bilmiyorum ama benim bu fotoğrafta bile gözüm kapalı çıkmış :D. Ama yinede keşke diyorum biraz daha kalsaydım ve bütün ekibin olduğu fotoğraf karesine girebilseydim. Neyse bir dahaki Vogue çekimine artık ;)
morlu günler
Bayan Mor

0 yorum: