5 Şubat 2010 Cuma

İstanbul Fashion Week Cuma

Style-boom'dan kazandığım fuar davetiyem elime geçer geçmez soluğu Santral İstanbulda aldım. Size dediğim gibi en yakın arkadaşımı da koluma taktım.Eva Grönbach davetiyemizi ve fuar alanı giriş davetiyemizi gösterip giriş kartlarımızı aldık.Önce fuar alanında gezip muhteşem standlara göz attık. Hakan Yıldırım'ın, Gamze Saraçoğlu'nun, Özlem Süer'in, Zeynep Tosun'un kreasyonlarını çok beğendim. Gerçekten çok güzel olmuşlar.


Hakan Yıldırım'ın Standı
Daha sonra acıktığımızı farkedip hemen mamalarımızı yedik. Koştura koştura Eva Grönbach'ın defilesine yetiştik. Pastel renkler kullanan tasarımcının paltolarına bayıldım. Ayrıca Eva Grönbach'ın defilesi benim için çok özeldi çünkü benim ilk gittiğim defileydi :)




Daha sonra bir sıcak çikolata molası verdik. Kahve Dünyası standını çok güzel yere açmış. Defileden çıkıp oraya kurulduk. Bol sohbet bol kahkaha derken yine geç kaldığımızı farkettik. Hemen İdil Tarzi'nin defilesine geçtik. Geç kalmışız biraz oturucak yer yoktu.Magazincilerin yanında oluşan kalabalıkla defileyi izlemeye çalıştık. Ama size komik bir şey söleyeyim: İdil Tarzi'nin defilesinde çektiğim fotoğraflar Eva Grönbach'ınkilerinkine göre daha güzel çıkmış. Defile bittikten sonra blogunu takip ettiğim Iconjane ile tanıştım. Göründüğü kadar şeker bir insan. Yine defile çıkışı Simay Bülbül'le karşılaştım.



Fuar alanına geçip biraz daha orada takıldık. Sonra IFW den ayrıldık.Biraz hastaydım biraz yorgundum ama yarın gidebilirsem BNG ve AVVA'nın defilelerine gideceğim.

Not : Arkadaslar İdil Tarzi Defilesi Notlarını ve Fotoğraflarını yarın atacağım.

Bu günlük bu kadar.
Morlu günler.
Bayan Mor.

0 yorum: