5 Şubat 2010 Cuma

Zeynep Tosun

Genç Yeteneklerden Koleksiyon teması Kaybolan Kanatlı Denizatı olan Zeynep Tosun defilesini çoktan gerçekleştirmiş de ne yazıkki kaçırmışım :(.. Bildiğiniz üzüldüm yani. Teselliyi standında bütün elbiselerini tek tek inceleyip dokunarak buldum. Ama yetmedi şimdi de gaza geldim. Koleksiyon hakkında birşeyler yazmaya karar verdim.




Bu elbiseye bildiğiniz taptım! Zaten mor delisiyim. Dolayısıyla mor üç boyutlu detaylar çok hoşuma gitti.Annem ile ben denizatlarına bayılırız bu yüzden Zeynep Tosun'un bu koleksiyonuna sahip olmak istiyorum hepsini sıkılmadan giyebilirim.


Elbisenin renkleri çok hoşuma gitti. Bütün kolleksiyon cıvıl cıvıl zaten aynı Zeynep Tosun gibi...



Çok ihtişamlı görünmüyorlar mı?

Kaybolan Kanatlı Denizatı'nın Hikayesini dinlemek istemez misiniz?
Lidya Kralı Karun’a ait hazine Türkiye’nin sahip olduğu en değerli hazinelerden biri olup adını bu hazinenin bir parçası olan kanatlı denizatı broşundan alır.
Karada atı, denizde balığı ve havada kuşu simgeleyen bu yaratık aslında bir imparatorluğun en büyük hükümdarının sahip olduğu zenginliği anlatır.
Kral Karun değerli taşlarla kuşanmıştır, şöhretlidir, altından giyinir, su yerine şarap içer.
Neredeyse tüm hayatını zengin olmaya adamış olan Karun Perslerin Lydia’yı ele geçirmesiyle, sahip olduğu her şeyi kaybetmesiyle ve aile hayatında şanssız olmasıyla asil mutluluğun maddiyatta olmadığını sonunda anlamıştır.
Onun sahip olduğu tüm bu hazinenin en değerli parçası olan Denizatı gücü ve uğuru temsil eder yani bir anlamda Kral Karun’un hükümdarlığını.


Not: Arkadaşlar bugün de çok yoğundum.Bu yazıyı can-ı gönülden yazdım ama yarın kesinlikle İdil Tarzi defilesini aktarıcam.Unuttum sanmayın!

Defileye ait fazla fotoğraf bulamadığımdan Fashion By Sui'ye ve http://www.deniz-berdan.blogspot.com/ 'a teşekkürler.

morlu günler.
Bayan Mor.

2 yorum:

cadista dedi ki...

bayıldım bayıldım:) bilstore'da da görmüştüm zeynep tosunun koleksiyonlarını, hepsi harika. bence gelecekte çok duyacağız ismini:)

Bayan Mor dedi ki...

evet sana katılıyorum cadista! zeynep tosunun ismi daha çok duayacağız :)