4 Şubat 2010 Perşembe

Grammy Şıklığı...


Biliyorum Grammy yazım biraz gecikti ama IFW hakkında o kadar çok heyecanlıydım ki bu yazıyı anca yetiştirebildim.Hanımlar, gördüğünüz gibi birileri derslerine iyi çalışmış.Pink, Katy Perry, Heidi Klum ve Jennifer Hudson kendilerine muhteşem elbiseler bulmuşlar.


Katy Perry:Zac Posen
Heidi Klum:Emilio Pucci
Pink:Tony Ward

Stil sahibi diğer üç ünlü ise Taylor Swift, Miley Cyrus ve Fergie' idi.

Taylor Swift kendisine çok yakışan uzun lacivert payetli Kaufmanfranco imzalı elbiseyle günün kraliçesi oldu. Miley Cyrus'un bu sefer kendine yakışan elbiseyi bulması zor olmamış galiba, çünkü Max Azria içinde yaşına uygun görünüyordu. Fergie ise tek kelimeyle gece mavisi Emilio Pucci mini elbisesinin içinde ışıldıyordu.

Fakat bizden geçerli not alamayanlarda vardı.Britney Spears Dolce & Gabbana kıyafetiyle gerçekten kötü bir seçim yapmıştı. Ke$ha şık mini elbisesiyle göz doldursada makyajı ve saçı çok hoş olmamıştı. Nicole Kidman yaptığı yanlış kıyafet seçimiyle vücut yapısını kötü, kafasını ise olduğundan daha büyük göstermiş. Jennifer Lopez ise pek beğenilmedi.


Nicole "Snooki" Polizzi hatlarına hiç uygun olmayan bir kıyafet giymişti.10 üzerinden en fazla 2 alabilirdi. Shaila Durcal da Nicole gibi aynı hatayı yapmıştı. Ashanti'nin elbisesindeki tek eksi elbisenin eteğinin bitişinde başlayan kuyruktu. Niye böyle bir eklenti yapmak zorunda kalmışlar ? Anlamadım.



Grammy'deki en çılgın kostüm Armani Private imzalıydı ve kuşkusuz LADY GAGA'ya aitti.

Siz de beğendiniz öyle değil mi ? 



morlu günler
Bayan Mor.

0 yorum: