23 Şubat 2010 Salı

Ugg Alarmı !!!

Bugün ne yazsam diye düşünürken Hürriyet Kelebekte Ajda Pekkan röportajı ilgimi çekti. " Hiçbir zaman kokoş ve koket bir kadın olmadım. Ama sahne repertuvarıma göre mini eteğimi de giydim, ayağım kırıldı Ugg da giydim" demiş. Birden eski bir görüntü geldi aklıma. Evet Ajda Pekkan'ın Ugg giydiği konsere gitmiştim. Üstteki resimde gittiğim konserde giydiği kombin. Tüllerle Ugg'ı daha şık hale getirmeye çalışmış ama açıkçası ben pek hoşlanmıyorum Ugg botlardan. Bence ayağı büyük, bacağı kalın gösteriyorlar. Hele Ugg'ınız biraz yıpranmışsa ayağınızın şeklini iyice komik hale getiriyor.

Evet sıcak tutuyor olabilirler ama arkadaşlar moda yaratmak için giymeyin bu botları kötü görünüyorlar.



Peki Ugg ve Jimmy Choo işbirliğine ne diyorsunuz bakalım? Refinery29.com un yaptığı tasarım gibi birşey mi çıkacak ortaya? Fiyat olarak kesin birşey söyleyemeyeceğim çünkü bütün kaynaklar ayrı telden çalıyor ama yaklaşık £495 – £695 olacak bir tanesi . 5 ayrı parçadan oluşucak bu koleksiyon Ekimde nasıl birşeye benzeyecek hepbirlikte görücez.


morlu günler
Bayan Mor

0 yorum: