25 Şubat 2010 Perşembe

Vogue Tr Moda Çekimleri No.2

Artık kendi çektiğim Vogue Tr'nin ilk sayısından olan fotoğrafları atabilir birazda çekimin nasıl geçtiğini özetleyebilirim...
İlk Vogue Tr'nin moda çekimlerine gidebilecek olduğumu öğrendiğimde hafif ŞOK sonrası bir sevinç patlaması yaşadım doğal olarak :D!

Dergiyi alanlar bilirler ben " Gece Yolcusu " isimli İstanbul'da yapılan çekimlerdeydim. Mekan olarak Çırağan Sarayı, Rahmi Koç Müzesi, Santral İstanbul ve Sirkeci Tren İstasyonu kullanıldı. Çekimin Santral İstanbul ve Sirkeci Tren İstasyonu ayağına yetişmeme rağmen çok eğlendim.

Çekimin Santral İstanbul ayağında kostümlerden gözümü alamamak dışında dekora yardım ettim. Aşağıdaki Vogue Tr 'nin 134 üncü sayfasındaki soldan aşağıya doğru 2.inci resimdeki mor renkli,istanbul baskılı sweatshirtlü insanın ben olduğuma kanıtıdır.


Sanat bölümünden Andy (solda)


Kaytardım sanmayın !!



Biz Andy ile dekor hazırlarken yan tarafımızda çekim devam ediyordu. Moda Direktörü Mary Fellowes son düzeltmeleri yapıyordu...Buarada Heather Marks'ın taşıdığı bu elbisenin ucu yırtılmış çekim bitişinde. Bir baktım yerde bir kumaş parçası. O gün bugündür bu kumaş parçası mood board umda asılıdır( uğur olarak ;) )

Ve Andy ile birbirimize bakıp iyi iş çıkarttık dediğimiz an...
Arkadaşlar bugün çok yorgunum yarın çekimlerin Sirkeci Tren İstasyonu ayağını yazacağım.Bu yazımdan çok daha heyecanlı, eğlenceli ve bol fotoğraflı olacak. Zaten çekimdeki 2.günümde daha aktiftim ;). Yazımı bekleyin...

morlu günler
Bayan Mor

0 yorum: